زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ -

جهانبخش دومین پاسور برتر لیگ هلند

علیرضا جهانبخش برابر تیم سوم جدول هلند پاس گل داد اما تیم او از حریف نامدارش با نتیجه پُر گلی شکست خورد.

به گزارش سرای نور؛ در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ اردیویسه هلند آلکمار در حضور ثابت علیرضا جهانبخش از ساعت ۲۲:۱۵ امشب در آفاس استادیوم از پی. اس. وی. آیندهوون پذیرایی کرد.
جترو ویلمس مدافع چپ آیندهوون در دقایق ۱۳ و ۱۶ گلزنی کرد اما تنها یک دقیقه پس از آن آلکمار با نفوذ علیرضا جهانبخش از سمت راست محوطه جریمه و پاس او، با شوت تک ضرب فرد فرایدی به گل رسید تا اختلاف به یک گل کاهش پیدا کند.
درحالی که آلکمار به دنبال گل دوم بود، آیندهوون در دقیقه ۴۱ توسط گاستون پریرو سومین بار دروازه تیم جهانبخش را باز کرد تا نیمه اول را با برتری ۳ بر یک تمام کند.
لوک دی‌یانگ در دقیقه ۸۰ گل چهارم آیندهوون را به ثمر رساند که فرایدی ۶ دقیقه بعد آن را پاسخ داد اما با این حال تاثیری در شکست تیم‌اش نداشت و آلکمار با نتیجه سنگین ۴ بر ۲ شکست خورد.
جهانبخش در دقیقه ۸۴ این بازی با جوریس فن اُوریم تعویض شد.
آلکمار با این شکست ۳۲ امتیازی و ششم جدول لیگ اردیویسه ماند اما ممکن است در پایان هفته بیست و یکم تا دو پله پایین برود؛ آیندهوون نیز با این برتری ۴۶ امتیازی شد ولی جایگاه سومی‌اش تغییر نکرد.
جهانبخش که در این فصل ۶ گل برای آلکمار زده است با درخشش در مسابقه امشب تعداد پاس گل‌های خود را به عدد ۶ رساند و به رده دوم بهترین پاسورهای لیگ اردیویسه صعود کرد.

منبع:ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو