زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ -

دژاگه در انتظار صدور ITC از سوی قطری‌ها

انتظار می رفت دژاگه در بازگشت دوباره به بوندس لیگا در مصاف با کلن برای اولین بار در ترکیب ولفسبورگ به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش سرای نور؛  بعد از نیم فصل بیرون ماندن از ترکیب العربی در لیگ ستارگان قطر با بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی با حکم فیفا برای باشگاه قطری نتوانست قراردادش را با این تیم دوباره ثبت کند از همین رو در آخرین لحظات قید قرارداد سه و نیم میلیون یورویی را زد و دوباره به بوندس لیگا بازگشت تا برای ولفسبورگ بحران زده به میدان برود.
در شرایطی که مسئولان باشگاه آلمانی تلاش کردند تا زمینه تکمیل مدارک و صدور کارت بازی اشکان را فراهم کنند تا این بازیکن در جدال با کلن به میدان برود کارشکنی باشگاه قطری و عدم صدور برگه تسویه حساب برای ITC کاپیتان تیم ملی ایران باعث شد تا والرین اسماعیل برخلاف میل باطنی نام ستاره ایرانی را از لیست نفراتش در سفر به کلن خارج کند.
دژاگه و مدیربرنامه هایش در تلاش هستند تا با حل کردن تمامی موانع زمینه تکمیل مدارک را فراهم کنند تا این بازیکن بتواند از بازی آینده که ولفسبورگ در خانه باید به مصاف هافنهایم برود در ترکیب تیمش جلوی طرفداران رونمایی شود.

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو