زمان انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ -

مورینیو: به مبارزه ادامه می دهیم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل لسترسیتی، تاکید کرد که به مبارزه برای کاهش فاصله با چهار تیم اول جدول ادامه خواهند داد.​​​​​​​

به گزارش سرای نور؛ یونایتدها که در سه دیدار قبلی شان به تساوی رضایت داده بودند، در دیدار امشب در نیمه اول با گل های هنریک میخیتاریان و زلاتان ابراهیموویچ پیش افتادند و گل خوان ماتا در ابتدای نیمه دوم، پیروزی این تیم را قطعی کرد.

با این پیروزی، منچستریونایتد به دو امتیازی آرسنال، تیم چهارم جدول، رسید و لیورپول هم تنها ۳ امتیاز از آنها بیشتر دارد. مورینیو با ستایش از نمایش تیمش، تایید کرد که شانس تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ افزایش پیدا کرده است.

او به خبرنگاران گفت:” ما مثل همیشه بازی کردیم. ما خیلی خوب بازی کردیم و تلاش کردیم تا به پیروزی برسیم. واضح است که حریف دشواری داشتیم اما این چیزی است که به آن عادت کردیم.

ما شروع خیلی خوبی نداشتیم اما توانستیم بازی را کنترل کنیم، توپ را به خوبی به گردش درآوردیم، موقعیت ایجاد کردیم و گل زدیم. این تنها تفاوت بود. ما نیمه دوم را با برتری ۲-۰ شروع کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. شرایط برای مان آسان تر شده بود.

من به حریفان نگاه نمی کنم.  روی کار خودمان تمرکز دارم. اگر می توانستیم هال سیتی را در خانه شکست بدهیم و با لسترسیتی مساوی می کردیم، باز هم چهار امتیاز به دست می آوردیم. ما مقابل هال در خانه مساوی کردیم و در خانه لستر به سه امتیاز رسیدیم. ما برای رسیدن به شرایطی که آن را ایده آل می دانیم، به کمی توازن بیشتر نیاز داریم.

ما همچنان در همان موقعیت هستیم اما کمی نزدیک تر به دیگران. باید به مبارزه ادامه بدهیم.”

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو