زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

لیگ قهرمانان آسیا از داشتن توز محروم شد

با حذف نماینده ثروتمند فوتبال چین برابر رقیب استرالیایی، توز و دیگر ستاره های این تیم در لیگ قهرمانان حضور نخواهند داشت.

به گزارش سرای نور؛  شانگهای شنهوا با نتیجه دو بر صفر برابر بریزبن رور استرالیا با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا تیم ثروتمند چینی که ستاره های گران قیمتی در اختیار دارد، شانس حضور در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

تیم چینی که ستاره هایی مانند کارلوس توز، فردی گوارین، مورنو و مارتینز را در اختیار دارد و از مربی گران قیمتی به نام گوستاو پویت بهره می برد، در دیدار با تیم سوم لیگ استرالیا شکست خورد تا این تیم چینی که بیشترین خرج را در فصل نقل و انتقالات انجام داده بود، با این شکست تلخ از لیگ قهرمانان کنار برود.

 

این دیدار که به میزبانی تیم چینی برگزار شد، اولین حضور گران ترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال یعنی توز با این تیم در مسابقات آسیایی بود. فوتبال آسیا حالا شانس تماشای این ستاره های نامدار را از دست داد تا شاید غیبت شانگهای بیش از آنکه به ضرر مدیران این تیم باشد، به ضرر فوتبال آسیا تمام شود.
حذف شانگهای در حالی اتفاق افتاد که این تیم چینی در ترکیب اولیه خود کارلوس توز را در اختیار داشت. مهاجمی که انتقال او از بوکاجونیورز به لیگ چین حاشیه های زیادی در پی داشت و حقوق ۶۱۵ هزار پوندی او در هر هفته، بالاترین دستمزد در دنیای فوتبال است. با این وجود اما در اختیار داشتن مهاجمی که حقوق یک ماه او به اندازه بودجه بسیاری از تیم های لیگ برتری فوتبال ایران است نیز نتوانست کمکی به شانگهای کند تا نماینده چین شانس حضور در مرحله گروهی را از دست بدهد.

نماینده چهارم فوتبال چین در حالی با شکست در این مرحله نتوانست راهی دور گروهی شود که در ۱۴ سال گذشته هیچکدام از نماینده های این کشور در دور حذفی، چنین تجربه ای نداشتند. بریزبن رور استرالیا به عنوان آخرین تیم موفق شد جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند تا این تیم مطرح استرالیایی نیز شانس حضور در این مسابقات را داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

منبع:ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو