زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

شاید ٢٠ سال دیگر هم نتیجه ٢-٤ تکرار نشود

دروازه بان پرسپولیس می گوید با تاج در مورد پول های معوقه اش از باشگاه نفت صحبت کرده است.

به گزارش سرای نور؛ علیرضا بیرانوند  گفت: من هرگز حرفی در مورد کی روش و چاقی بازیکنان پرسپولیس به آقای تاج حرفی نزدم و این حرف ها صحت ندارد. من با آقای تاج در مورد پول های معوقه ام در باشگاه نفت صحبت کردم چرا که ایشان به ما گفتند اگر می خواهید به پول تان برسید نباید مصاحبه کنید. ما پیگیر مطالبات مان بودیم و صحبت دیگری نبود.
او ادامه داد: من چرا باید در مورد آقای کی روش اظهار نظر کنم؟ ما سرباز تیم ملی هستیم و هر وقت ایشان بخواهند بازی می کنیم. من دوست دارم در تیم ملی باشم ولی برای دعوت شدن تابع نظر کی روش هستم.
دروازه بان پرسپولیس در مورد بازی با استقلال می گوید: این بازی برای هواداران ما بسیار مهم است و صد در صد دنبال پیروزی هستیم. استقلال هم تیم بزرگی است و با تیمی که آقای منصوریان ساخته کار ما بسیار سخت است. مطمئنا بازی خوبی از آب در می آید و امیدوارم بازیکنان و هواداران صحیح و سالم از زمین خارج شوند.
بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند نتیجه ٤ بر ٢ فصل گذشته را تکرار کند یا نه هم گفت: پرسپولیس یک بار ٦ گل به استقلال زد و آن نتیجه تا ٥٠ سال تکرار نشد و نتیجه بازی فصل پیش هم ممکن است تا ٢٠،٣٠ سال تکرار نشود. مهم بازی زیبا است که سعی می کنیم آن را به نمایش بگذاریم.
دروازه بان پرسپولیس در پایان در مورد نتیجه دربی هم گفت: نتیجه را نمی شود پیش بینی کرد ولی ما در بازی با استقلال مثل ٩ بازی دیگر دنبال پیروزی هستیم و امیدوارم به آن برسیم تا یک جام ارزشمند به هواداران مان هدیه کنیم.

 

منبع:ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو