زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

شفیعی: در این بحران کمک می‌خواهیم

مربی سیاه جامگان به عدم حمایت مسؤولان مشهد از تیم‌شان انتقاد کرد.

 به گزارش سرای نور؛  مرتضی شفیعی در نشست خبری پس از بازی با صبای قم گفت: ما بازی خود را انجام دادیم و تصمیم ما این بود سه امتیاز را بگیریم اما شانس با ما یار نبود؛ موقعیت‌های خوبی داشتیم؛ وقتی ۲ بر یک عقب افتاده بودیم نمایش ریسکی داشتیم اما قبل از آن کنترل بازی دست ما بود؛ توپ‌های ما گل نشد اما صبا از موقعیت‌های خود استفاده کرد.
او ادامه داد: این بازی ۶ امتیازی بود و گفتیم اگر امتیاز نگیریم به بحران می‌رویم؛ صبا الان یک پله و دو امتیاز از ما بالاتر رفت؛ وقتی تیم‌ها بضاعت مالی خوبی ندارند همین است؛ سایپا از نظر مالی شرایط متفاوتی نسبت به ما و صبا دارد و منظور من هم دیروز جانبداری فدراسیون از آنها نبود.
مربی سیاه جامگان اضافه کرد: تمام تلاش خود را انجام دادیم ولی نتوانستیم به برتری برسیم؛ چهار مسابقه سخت پیش رو داریم؛ آقای عزیزی باید ببیند اوضاع تا پایان جدول چطور پیش می‌رود؛ آقای عزیزی گفت الان تیم نیاز به کمک دارد نه وقتی بحرانی می‌شود؛ سال قبل هم روز بازی آخر با ملوان همه مسؤولان کمک کردند تا در لیگ برتر بمانیم.
شفیعی عنوان کرد: ما و صبا تیم‌های خوبی داریم؛ اصلا تیم‌های ما برای شهرهای زیارتی هستند و مسؤولان باید به این امر توجه کرده و به تیم‌ها کمک کنند.

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو