زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

مرفاوی: بازی سخت‌تری از پرسپولیس داشتیم

سرمربی صبای قم معتقد است بازی سخت‌تری از پرسپولیس داشتند چراکه مسابقه با سیاه جامگان جنگ پایین جدولی‌ها بود.

به گزارش سرای نور؛  صمد مرفاوی پس از پیروزی صبا مقابل سیاه جامگان در نشست خبری گفت: دیروز اعلام کردم بازی سختی پیش رو داریم؛ مقابل پرسپولیس نگفتم مسابقه دشواری داریم اما روز گذشته این حرف را زدم چون هر دو تیم نیاز مبرم به ۳ امتیاز داشتند و هر دو تیم بازی پر استرسی داشتند؛ کار برای هر دو تیم سخت بود.
او ادامه داد: بعد از برد برابر ذوب‌آهن بچه‌های ما فکر می‌کردند کار راحتی دارند اما به آنها گفتم باید باهوش باشند و بدانند مسابقه سختی داریم؛ در این دیدار شروع خوبی نداشتیم و بعد هم نمایش ما متعادل شد اما در نیمه دوم پس از صحبت با بازیکنان عملکرد آنها متفاوت بود و دو گل مشابه تاکتیکی به ثمر رساندیم؛ سعی داشتیم بیشتر این کار را انجام دهیم ولی فقط دو گل زدیم.
سرمربی صبا اضافه کرد: مقابل سیاه جامگان اگر بازی مستقیم انجام دهیم کار سختی خواهید داشت و این برای ما سخت بود؛ میانه زمین ما نیز نمایش همیشگی را نداشتند و مقداری در میانه زمین افت داشتیم؛ امیدوار هستیم در این هفته افت‌ها را جبران کنیم تا با شرایط خوبی مقابل سایپا قرار بگیریم.
مرفاوی با بیان اینکه سیاه جامگان بی‌محابا حمله می‌کرد، گفت: هافبک‌های ما کاری که می‌خواستیم انجام ندادند اما در کارهای دفاعی نمایش خوبی داشتند؛ امیدوار هستم به مرور زمان بهتر شویم؛ خوشبین هستم و ان‌شاالله پیشرفت ما ادامه داشته باشد تا بتوانیم به موفقیت برسیم.
او ادامه داد: میثم مجیدی در بازی با پرسپولیس هافبک چپ بود اما امروز پس از مدت‌ها مدافع چپ بود تا در حملات رو به جلو بیشتر نفوذ کند و دو گل هم از سمتی که این بازیکن بازی می‌کرد به ثمر رساندیم؛ اینکه بدن او هنوز آماده نیست باید به این بازیکن حق داد چون سه ماه در پست مدافع چپ بازی نکرده اما امروز نمایش خوبی از نظر ما داشت و مثمر ثمر بود.

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو