زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

سعداوی: فشار را از روی مربی ها بردارید

نعیم سعداوی سرمربی فولاد از مدیران پدیده خواست تا با آرامش به سرمربی این تیم فرصت دهند.


به گزارش سرای نور؛  او که پس از چند هفته دوباره با طعم پیروزی به لیگ بازگشته است، تاکید کرد که مسابقه بسیار سختی را از میزبان برده است. 
مربی ها باید در آرامش کار کنند
پیش بینی ما درست از آب درآمد. شرایط پدیده شبیه ما بود. آنها در هفته های گذشته خوب بازی می کردند اما نتیجه نمی گرفتند و به نظرم شکست امروز چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند. آقای مهاجری تیم بسیاری خوبی را درست کرده و امیدوارم این فرهنگ در بین مدیرها جا بیفتد که تیم ها بتوانند در آرامش کار کنند.
این برد را به فال نیک می گیرم
پدیده از نظر فیزیکی شرایط فوق العاده ای دارد و ما این را می دانستیم ضمن اینکه این اولین هفته ای بود که بعد از مدت ها فرصت داشتیم با تیم کار کنیم و ثمره اش را در زمین دیدیم. اگر خوش شانس بودیم همان دقایق اول به گل می رسیدیم و من از تلاشی که بچه ها انجام دادند کاملا راضی و خوشحالم که توانستیم از شرایط بحرانی خارج شویم. ما دور رفت هم اولین بردمان مقابل پدیده بود و با نوع نگرشی که در تیم ما وجود دارد امیدوارم موفقیت مان ادامه دار باشد.
به داوران اعتماد به نفس بدهید
ما در بدترین شرایط هم به خودمان اجازه نداده ایم که به داوران فشار وارد کنیم و ایده ما این است که داور هم می تواند اشتباه کند و باید کمک کنیم داوران با شجاعت و جسارت قضاوت کنند.

منبع:ورزش۳

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو