زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

کمالوند: بازیکن سایپا، پوست نصرتی را کَند!

سرمربی تیم گسترش فولاد اعلام کرد تیمی که از داوری بازی باسایپا ضرر کرده، تیم او بوده است.

زبه گزارش سرای نور؛  فراز کمالوند پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایی را برزبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 
تا خدا نخواهد، اتفاقی رخ نمی دهد
من اول خدا را شکر می‌کنم و باز هم می‌گویم وفتی خدا بخواهد اتفاقی رخ دهد، همه عوامل دست به دست هم بدهند، نمی‌توانند کاری بکنند.

 
جای استوک حریف، پوست نصرتی را کنده است!
باید بگویم تیمی که از داوری طلب دارد، ما هستیم. جای استُوک بازیکن حریف، پوست محمد نصرتی را کنده است! نمی‌دانم آقای داور چه چیزی را دیده است. در دیدارهای قبلی سایپا هم داوری ها مشکوک بود. من دست تک‌تک بازیکنان‌مان را می‌بوسم، چون آنها امروز غیرتمندانه بازی کردند و در حالی که حدود ۳۵ دقیقه، ۱۰ نفره بودیم، نتیجه یک بر صفر باخته را به برد ۲ بر یک تبدیل کردیم. از کمیته داوران می‌خواهم که داوری این بازی را بررسی کند و اگر اشتباهی در دادن کارت قرمز به بابک حاتمی رخ داده، آن را برگردانند، چون در آن صحنه خطا باید برای ما گرفته می‌شد.

 
به بازیکنان استرس نمی دهیم
اگر بتوانیم به رده‌های بالاتر برویم، از این شرایط استقبال خواهیم کرد. ما چند گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم گل تیم سایپا هم بادآورده بود. البته نمی‌خواهیم با این کار، بازیکنان را به داشتن استرس وادار کنیم.

 
مشکل درون تیمی در رختکن
نیمه اول یک موضوع درون تیمی کوچک در رختکن رخ داد. در طول هفته به یکی از بازیکنان چندین بار یک موضوع را گوشزد کرده بودم که او این موضوع را رعایت نکرد. در رختکن به این بازیکن گفتم که این کار تو، بی‌احترامی به من است . به همین خاطر از رختکن بیرون آمدم. همین اتفاق تأثیر زیادی در عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم داشت.

 
تعویضی هایمان فوق العاده بودند
من بارها گفته‌ام که تعویض لطف خداست. بچه‌های تعویضی‌مان فوق‌العاده بودند. هر کدام از بازیکنان که وارد زمین شدند، وظایف‌شان را به بهترین شکل انجام دادند. ابراهیم‌زاده برای سومین بار در گسترش فولاد پست عوض کرد. در روزی که کاپیتان‌مان را نداشتیم، نصرتی و ابراهیم‌زاده، توانستند به خوبی وظایف دفاعی‌شان را انجام بدهند. محمد نصرتی در حال حاضر احیا شده و بسیار خوب بازی می‌کند. این محمد کجا و آن محمدی که در ماشین‌سازی بود، کجا. تعویضی‌های ما خوب بودند و خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

 
می توانیم به رتبه های بالاتر برسیم
ما هواداران زیادی نداریم، اگر هواداران از ما حمایت کنند، می‌توانیم به رده‌های بالای جدول برسیم. انتظار داریم هواداران از ما حمایت کنند. ما بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاریم و در مشهد طلسم شکنی کردیم. امروز هم سایپا را که تنها گربه سیاه گسترش فولاد بود، از پیش‌رو برداشتیم.

 

منبع:ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو