زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

ویسی: دست دزدها را از سپاهان کوتاه کردم

سرمربی سپاهان می گوید اعضای کانون هواداران این تیم به دلیل آنکه به آنها پول نداده علیه او شعار دادند

به گزارش سرای نور؛ عبدالله ویسی با حضور در نشست خبری بعد از شکست برابر ماشین سازی درباره موضوعات عجیبی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 
از هواداران عذر خواهی می کنم
صحبت خاصی درباره بازی ندارم، معذرت‌خواهی بزرگی از هواداران واقعی سپاهان دارم، اما توهین تعداد اندکی را که امروز به من و به خانواده‌ام فحاشی کرده‌اند، به خودشان بر می‌گردانم که لیاقت خود و خانواده‌های‌شان است، کسانی که اندازه دفتردار سبحانی (رئیس کارخانه فولاد مبارکه) هم شعور ندارند!

 

 

کانون هواداران پول می خواست اما ندادم
از روز نخست کانون هواداران سپاهان از من پول می‌خواست و برخی پول گرفته بودند که علیه من فحاشی کنند. این تعداد بسیار کم بودند و هواداران واقعی تیم سپاهان خودشان را قاطی نکنند. این ۸۰ نفر تمرکز مرا به هم ریختند و تنها از هواداران واقعی سپاهان عذرخواهی می‌کنم.

 

 

حیا کن رها کن را روی سرم می گذارم
تیمی را به من تحویل دادند که بالای ۳۱ سال و یازدهم جدول بود تا جوان کنم. با صبا، فولاد و استقلال خوزستان موفق بودم، در سپاهان نیز باید تاوان دهم اما نه با فحاشی. من «حیا کن رها کن» را روی سرم می‌گذارم، اما فحاشی را نمی‌توانم تحمل کنم. ما در ۹ بازی تنها دو باخت دادیم، در حالی که پرسپولیس دو فصل پیش با برانکو رتبه دوازدهم جدول را کسب کرد و الان در حال قهرمانی است.

 
دست دزدها را کوتاه کردم
من دست دزدها را از سپاهان بریدم و باید تاوان آن را بدهم. بنده هم ماشین‌سازی را ستایش می‌کنم و این مسئله اصلاً مهم نیست. برخی افراد، بازیکن ۳۸ ساله‌ای را که باید در پیشکسوتان بازی کند، تشویق می‌کنند. با این اوصاف انتظار دیگری از این افراد ندارم. این افراد هیچ چیزی ندارند و اگر چیزی دارند که من را از نظر فوتبالی زیر سؤال می‌برد، بگویند. من حتی یک آدامس هم ندزدیدم بلکه دست برخی دزدها را از تیم کوتاه کردم. اگر باشگاه مرا اخراج کند، یک ریال هم از باشگاه نمی‌گیرم که فکر نکنند برای پول در سپاهان مانده‌ام.

 

 

  • منبع:ورزش۳
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو