زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

کاظمی: اعتقادی به آنالیز تیم حریف ندارم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی پس از پیروزی کسب پیروزی سه بر صفر مقابل سپاهان گفت که حتی فکر این پیروزی هم به ذهنش خطور نکرده است.

به گزارش سرای نور؛  فرهاد کاظمی پس از پیروزی پر گل برابر سپاهان در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 
فکر چنین نتیجه ای هم نمی کردم
انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم و فکر این نتیجه هم به سرم هم خطور نمی‌کرد و نهایت انتظار تساوی داشتیم. خوشحالی‌ام برای این است که بازیکنانم، شخصیت تیمی خود را پیدا کرده‌اند و در برابر یکی از قطب‌های فوتبال ایران پیروز شدند و ثابت کردند به هر آنچه می‌خواهند دست پیدا کردند. این برد را به هواداران ماشین سازی تقدیم می‌کنم که منتظر این برد بودند.

 
وقتی به سپاهان سه گل می زنید بقیه تیم ها را هم می توانید ببرید
ما در مقابل همه تیم‌ها به جز استقلال خوب بازی کردیم و مقابل صبا و فولاد باید پیروز می‌شدیم. در هر بازی دو پنالتی برای ما گرفته نشد. زمانی هم که برای سپاهان اعلام پنالتی شد، تنها بازیکنان تیمم را آرام کردم. زمانی که به تیمی همچون سپاهان می‌توانید سه گل بزنید، دیگر تیم‌ها را نیز می‌توانید ببرید.

 
عدم روحیه در تیم سپاهان مشهود بود
بنده به یاد آن روزهایی افتادم که در سپاهان بودم. جای بزرگان سپاهان همچون عقیلی، نویدکیا و کریمی خالی بود. سپاهان شاید نیازمند حمایت تماشاگرانش باشد. عدم توانایی روحی در تیم سپاهان مشهود بود و پیش‌بینی این را می‌کردم که با به ثمر رساندن گل دوم، کار ما راحت‌تر می‌شود. از هواداران تیم سپاهان درخواست حمایت از تیم‌شان را دارم تا شرایط آن بدتر از این نشود. به نظر من سپاهان همیشه سپاهان قدرتمند است.

 
اعتقادی به آنالیز تیم حریف ندارم
بنده اعتقادی به آنالیز تیم حریف ندارم. معتقدم باید توانایی خودمان را کشف کنیم. ما با سه کار ساده تاکتیکی که در رختکن گفتم، توانستیم سپاهان را مهار کنیم. نقطه قوت سپاهان بیش از نقطه ضعف آن بود و ما نیز نقاط قوت حریف را مهار کردیم. هر کس در هر جایی تلاش کند، خداوند مزد زحمتش را می‌دهد.

 

از داوران طلبکار هستیم
در برخی بازی‌ها باید با ۴-۵ گل زده بیرون می‌آمدیم، در چند بازی هم داوران علیه ما سوت زدند. شما تصور کنید اگر همه آن امتیازها را می‌گرفتیم الان کجای جدول بودیم. ما در این فصل از داوران طلبکار بودیم.

 

منبع: ورزش۳

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو