زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

نشست کمیته ایثارگران جبهه مردمی برگزار شد/انتخاب نمایندگان

نشست کمیته ایثارگران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با هدف تعیین اعضای کمیته ایثارگران عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

به گزارش سرای نور؛  نشست کمیته ایثارگران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام رحیمیان رئیس هیأت مؤسسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و همچنین مسعود زریبافان رئیس کمیته ایثارگران این جبهه در مسجد الرحمان برگزار شد.

در این نشست زریبافان طی سخنانی با اشاره به هدف شکل‌گیری این جبهه گفت: جمهوریت نظام متبلور در انتخابات ریاست جمهوری، شوراها، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است که نقش مردم در تثبیت جمهوریت آن است که انتخاب خوبی داشته باشند.

رئیس کمیته ایثارگران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه سرنوشت نظام اسلامی باید توسط توده مردم مشخص شود، گفت: مردم باید بدانند که اگر در انتخابات شرکت نکنند و فرد ناشایستی، دولت را در دست گیرد که این موضوع به نظام آسیب بزند، گناهش بر گردن ماست.

وی با بیان اینکه انتخابات گذشته مورد آسیب‌شناسی قرار گرفته است، تصریح کرد: طی جلساتی که برای آسیب‌شناسی انتخابات گذشته صورت گرفت، مشخص شد مهمترین چیزی که به انتخابات آسیب می‌زند، آن بود که یکی، دو حزب دور هم جمع می‌شدند و برای مردم تصمیم‌گیری می‌کردند و بدنه سیاسی و انقلابی را در تصمیم‌سازی‌ها مشارکت نمی‌دادند و از نظرات مردم نیز استفاده نمی‌کردند.

زریبافان با بیان اینکه جبهه مردمی می‌خواهد تصمیماتش از پایین به بالا باشد، گفت: ما باید رأی ۷ درصد قشر خاکستری را جمع کنیم و این زمانی صورت می‌گیرد که بتوانیم از نظرات مردم استفاده کنیم.

رئیس کمیته ایثارگران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در انتخابات گذشته سه حزب ۱۵ نفری برای همه تصمیم‌گیری می‌کردند و دست روی افرادی می‌گذاشتند که مورد قبول مردم نبودند.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب به عنوان تکلیف شرعی و ملی در انتخابات شرکت می‌کنند، اظهار داشت: ما باید کاری کنیم که نظر همه نیروهای ارزشی و انقلابی در انتخابات حاکم باشد؛ بنابراین مجمعی را متشکل از نمایندگان نیروهای انقلابی از قشرهای مختلف و استان‌ها تشکیل دادیم تا بتوانند نظرات مردم را در بدنه جامعه کسب کنند تا به این جبهه منتقل شوند.

زریبافان با بیان اینکه وظیفه ما آن است که فردی را انتخاب کنیم و دولتی را روی کار بیاوریم که برای رضای خدا کار کند، گفت: امیدواریم در انتخابات پیش‌رو شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم و رئیس‌جمهوری سر کار بیاید که برآیند ویژگی‌های اسلامیت نظام و مطالبات مردم باشد.

همچنین در این نشست نمایندگان قشر ایثارگران برای کمیته ایثارگران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انتخاب شدند که بر این اساس ترکیب این کمیته متشکل از ۷ فرزند شهید از قشر خانواده شهدا، ۱۰ نفر از قشر جانبازان و ۳ نفر نیز از قشر آزادگان و ایثارگران شد

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو