زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

حزب‌گرایی موجب گم شدن شایسته‌سالاری می‌شود

رئیس هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب، با بیان اینکه هدف جبهه مردمی،محو کردن مرزبندی‌هاست، گفت: متأسفانه گاهی دچار بت حزب‌گرایی و جناح‌گرایی هستیم که این موجب گم شدن شایسته‌سالاری می شود.

به گزارش سرای نور؛  حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست کمیته ایثارگران این جبهه که عصر امروز برگزار شد، طی سخنانی گفت: ما در حساس‌ترین نقطه تاریخ ایران و اسلام و تشیّع قرار داریم.

وی ادامه داد: هیچ زمان مانند امروز دشمنان اسلام و دشمنان جبهه حق، عزمشان برای نابود کردن اسلام ناب جزم نبوده است.

رحیمیان با بیان اینکه جبهه استکبار با اسلام آمریکایی و اسلام عربستانی مخالفتی ندارد، گفت: در اسلام آمریکایی اگر روزانه ملت مظلوم یمن را بمباران کنند، هیچ بحثی از حقوق بشر مطرح نیست؛ آنها همه مشکلشان با اسلام ناب است.

رئیس هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: امام (ره) به صراحت سخن از نابودی استکبار و همه طاغوت‌های جهانی سر دادند و استکبار نیز نابودی اسلام ناب را در سر می‌پروراند؛ لذا شاهد یک جنگ تمام‌عیار بین استکبار و اسلام هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین از نظر دشمنی دشمنان علیه اسلام و ایران در هیچ زمانی در تاریخ مانند سال‌های اخیر نبوده است و از طرفی هم قدرتی که جبهه اسلام و انقلاب دارد، در تاریخ بی‌نظیر است.

رحیمیان گفت: امروز شاهدیم که به برکت انقلاب، زینبیون، فاطیمون و دهها هزار نفر برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) ثبت‌نام می کنند.

رئیس هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب گفت: انقلاب همواره با ریزش‌هایی همراه بوده مانند نهضت ملی و منافقین و فتنه ۸۸؛ که این ریزش‌ها دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی تأکید کرد: امروز در شرایط حساسی هستیم و امروز معیشت جامعه در دشدیدترین شرایط بعد از انقلاب قرار دارد که این شرایط شایسته نظام اسلامی نیست.

رحیمیان با بیان اینکه ما از نظر سیاست‌ها و طرح‌های تحول، هیچ کمبودی نداریم، گفت: مشکل ما مَرد تحول است، مَردهایی که بایستند و آنچه را که باید انجام دهند؛ انجام دهند و آنچه را که نباید انجام دهند، انجام ندهند.مثلاً شاهدیم که در شرایطی که در تنگناهای ارزی هستیم، ماشین‌های چند صد هزار میلیارد تومانی وارد کشور می‌شوند.

وی با طرح این سؤال که در این شرایط حساس از تاریخ انقلاب اسلامی، وظیفه ما چیست؟ گفت: تشخیص وظیفه و عمل به وظیفه در زمان خودش، مهمترین وظیفه ماست.

رحیمیان اظهار داشت: تشخیص وظیفه مهم است، اما آنکه آن را در زمان مناسبش عمل کنیم نیز مهمتر از آن است. مثلاً تَوابین وظیفه را تشخیص دادند و به آن عمل کردند؛ اما دیگر از زمانش گذشته بود.

وی با بیان اینکه انجام وظیفه باید برای رضای خدا باشد، گفت: متأسفانه ما گاهی اوقات دچار خودمحوری و خودپرستی هستیم و به جای اینکه به دنبال رضای خدا باشیم، دنبال بت حزب‌گرایی، بت جناح‌گرایی و بت همشهری‌گری هستیم؛ بنابراین در چنین شرایطی شایسته‌سالاری‌ها گم می‌شود.

رحیمیان تأکید کرد: اگر کار ما برای رضای خدا باشد، حتی شکست هم بخوریم، باز هم پیروز هستیم.

وی با اشاره به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ما حزب تشکیل ندادیم، اسمش را جبهه گذاشتیم تا مرزبندی‌ها را محو کنیم، تا همه زیر یک چتر و یک هدف مشخص که آن نیز رضای خداست باشیم.

رئیس هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: مهمترین رسالت ما این است که مرزبندی‌های غیرالهی را محو کنیم، همچنان که رهبری نیز مرزبندی را مشخص کرده‌اند و ما یک مرزبندی مشخص داریم و آن انقلاب و ضد انقلاب است؛ ما حتی غیرانقلابی را هم از خودمان می‌دانیم، چرا که هدف انقلاب، خدمت به همه انسان‌ها و مسلمانان است و هدف این جبهه نیز چیزی جز خدمت نخواهد بود؛ آن هم خدمت توأم با صداقت.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو