زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

تایمز: تسلیحات روسی قدرتمندتر از انواع مشابه انگلیسی هستند

یک روزنامه چاپ لندن امروز به نقل از ارتش این کشور در گزارشی اعلام کرد که تسلیحات روسی، از انواع مشابه انگلیسی خود قدرتمندتر هستند.

به گزارش سرای نور؛  روزنامه «تایمز» چاپ لندن امروز در گزارشی اعلام کرد که ارتش انگلستان به قدرت برتر تسلیحات روسی در مقایسه با سلاح های مشابه انگلیسی اذعان کرده است.

روزنامه تایمز لندن در این باره اعلام کرد: ارتش انگلیس اذعان می کند که در میدان مبارزه، قدرت سلاح های روسی بیشتر از تسلیحات مشابه انگلیسی هستند.

در گزارشی که از ارتش به این روزنامه درز کرده؛ آمده است: در مقابله احتمالی آینده میان سازمان پیمان آتلانتیک شمای (ناتو) و روسیه؛ باید اذعان کنیم که قدرت روسیه از حیث توان تسلیحاتی برتر از انگلیس است.

در ادامه این گزارش آمده است: راکت اندازهای روسی، سامانه های دفاع هوایی و دیگر سلاح های ساخت مسکو از انواع مشابه انگلیسیِ آن ها قدرتمندتر هستند؛ در حالیکه ناوگان برنامه ریزی شده جنگ افزارهای انگلیسی به نحو غیر قابل مقایسه ای در برابر روسیه آسیب پذیر هستند.

روزنامه تایمز لندن در ادامه گزارش خود، این مطلب را به نقل از ژنرال «سِر نیک کارتر» فرمانده ارتش انگلیس در ماه مارس اعلام کرده است.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو