زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ -

چراغ سبز وزارت خارجه آمریکا به قرارداد تسلیحاتی کلان با کویت

وزارت خارجه آمریکا در اقدامی که مدعی شد موجب پیشبرد صلح و ثبات در منطقه است، با فروش انبوهی از تجهیزات نظامی به کویت موافقت کرد!

به گزارش سرای نور؛  به نقل از رسانه صهیونیستی دبکا فایل، وزارت خارجه آمریکا امروز با فروش انبوهی از تجهیزات نظامی به کویت موافقت کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه آمریکا امروز موافقت خود را با فروش انبوهی از تسلیحات به ارزش ۱.۷ میلیارد دلار به کویت اعلام کرد.

این گزارش می افزاید: قرارداد مذکور شامل فروش ۲۱۸ تانک «آبرامز» (Abrams )،‌ تعداد کثیری مسلسل، هزار دوربین دید در شب، تجهیزات مخابراتی، خدمات فنی و آموزش‌ های رزمی است.

وزارت خارجه آمریکا در این باره مدعی شد که قرارداد مذکور در صورت تصویب کنگره می تواند موجب پیشبرد صلح و ثبات در منطقه شود!

رسانه وابسته به صهونیست ها در ادامه تأکید کرد که قرار است تانک‌ های ارسالی به کویت به سامانه‌ های پیشرفته مدیریتِ حرارت نیز مجهز شوند.

این در حالیست که چندی پیش، آژانس همکاری‌ های امنیتی- دفاعی آمریکا در بیانیه‌ ای اعلام کرده بود که وزارت خارجه این کشور، کنگره را از احتمال فروش جنگنده‌ های جدید به قطر و کویت آگاه کرده است.

در بیانیه آژانس همکاری‌ های امنیتی- دفاعی آمریکا آمده بود که قطر درخواست خرید ۷۲ جنگنده به همراه مهمات و خدمات مرتبط و کویت نیز درخواست خرید ۴۰ جنگنده و تجهیزات آن را ارائه کرده اند.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو