زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ -

راه انقلاب رابا گام های بلندتر تا رسیدن به اهداف ادامه می دهیم

رئیس جمهور با بیان اینکه دغدغه ما، هنوز دغدغه های ۳۸ سال پیش است، گفت: راه انقلاب را با گام های بلندتر تا رسیدن به اهداف نهایی ادامه می دهیم.

به گزارش سرای نور؛ حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیاری از رهبران و فرزندان دلیر خود را از دست داده است اما همچنان ملت ایران در پی آرمان های بلند انقلاب می رود و می دود.

وی افزود: امروز امام خمینی، آیت الله طالقانی، شهید مطهری، شهید بهشتی، هاشمی رفسنجانی و بسیاری از بزرگان، سرداران  و دلاوران در میان ما نیستند. زنان و مردان خالص و بی توقعی که در سراسر این کشور در شهر و روستا حماسه های بزرگ آفریدند و به دامن رحمت حق پیوستند اما دغدغه ما، دغدغه های ۳۸ سال پیش است.

وی تاکید کرد: دغدغه ما، دغدغه پیشرفت است. پیشرفت، معنویت، عدالت آزادی و حاکمیت ملی است و در یک کلمه دغدغه ما تحقق کامل جمهوریت و اسلامیت است. همان راهی که در ۳۸ سال گذشته با افتخار ادامه دادیم و باید با گام هایی بلندتر تا رسیدن به اهداف نهایی ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطف مهم تاریخ ایران است، گفت: نقطه عطف تاریخ کشور استبدادزده و استعمار زده ایم. انقلاب ۵۷ کشور ایران را از وابستگی به بیگانگان، از وابستگی به آمریکا آزاد کرد و سرنوشت ملت در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: شما کدام انقلابی را سراغ دارید که هنوز دو ماه از پیروزی آن نگذشته باشد مردم برای رفراندوم مهم به پای صندوق آرا دعوت شده باشند. درست ۴۷ روز بعد از پیروزی انقلاب به فرمان امام مردم در صف های طولانی پای صندوق آرا رفتند و به جمهوری اسلامی ایران رای دادند. شما کدام انقلابی را سراغ دارید که در یک سالگی اش بعد از ۱۰ ماه صاحب قانون اساسی شده باشد.

وی ادامه داد: کدام انقلابی را سراغ دارید که در سال اول انقلاب ۵ بار مردم پای صندوق آرا رفته باشند. کدام انقلابی را سراغ دارید که همه مسئولین بلندپایه کشور از طریق انتخابات به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بار مسئولیت را به دوش کشیده باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب همه ایرانیان، اقوام و مذاهب ایرانی است، گفت: انقلاب همه اقشار و همه نسل هاست. امروز هم جوانان ما، نوجوانان ما در انقلاب اسلامی در تثبیت و ادامه راه آن همانند جوانان سال ۵۷ با نشاط و ایثار راه انقلاب را ادامه می دهند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو