زمان انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ -

پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان نو ربا حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شده است

سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروه‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان نوربا حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار سرای نور، در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشداران و مسئولان استانی و شهرستانی  پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان نور افتتاح شده است.

اتفاقات شبکه برق بنفشه‌ده با هزینه ۳۰ میلیون تومان، خانه بهداشت روستای باریکلا با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بنفشه‌ده با اعتبار ۴۰ میلیون تومان، مرکز بهداشتی و درمانی سیدکلا با اعتباربیش از ۴۰۰ میلیون تومان، مدرسه ۶ کلاسه جوربند در بخش چمستان شهرستان نور به بهره‌برداری رسید.

افتتاح کتابخانه کوچک روستایی باریکلا که در کنار خانه بهداشت در یک اتاق افتتاح شد، فرماندار شهرستان نور قول اهدای ۱۰۰ جلد کتاب را داد.

 

کتابخانه کوچک روستایی باریکلا همزمان با خانه بهداشت در یک اتاق افتتاح شد که کتاب های آن از طرف مردم اهدا شده بود و فرماندار شهرستان نور در این افتتاح قول اهدای ۱۰۰ جلد کتاب را به کتابخانه باریکلا داد.

   

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو