زمان انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ -

راه نفوذ به ایران بسته است/هیچ گزینه روی میز و زیر میز معنایی ندارد/باید با مفسدان مبارزه جدی داشت

امام جمعه شهرستان نور گفت: آمریکا همان کشوری است که در سوریه، یمن، لبنان و... توان مقابله نداشت، چه رسد به ایران که اگر همه دنیا هم بیایند نمی‌توانند در مقابل ایران بایستند و راه نفوذ به ایران بسته است.

به گزارش  سرای نور ، حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند در جمع نمازگزاران نوری در مصلی الغدیر این شهرستان، با توصیه به تقوی الهی، اظهار کرد: روزگار سپری می‌شود اما تنها اخلاص در عمل، انجام دستورات و تقوی الهی است که باقی می‌ماند.

وی افزود: در سلسله مباحث هفته‌های گذشته در مورد عفاف و حجاب روایات و آیات فراوان بیان شد، پیغمبر به ابوذر فرمود، خلق نیکو داشته باشید، خدا را عبادت کنید که اگر غیر خدا را اطاعت کنید زیان‌کارترین انسان‌ها هستید.

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند، از دست دادن پست و مقام و مال خسارت است باید بدانند که بی‌تقوایی و دور کردن دیگران و خانواده از اطاعت خداوند خسران بزرگی است زیرا در قیامت تنها اطاعت خداوند و تقوی الهی به کمک انسان می‎آید.

این مسؤول بیان کرد: هر کس محاسبه داشته باشد برنده است و هر کس از خود و قیامت غافل شود و اعمال خود را محاسبه نکند بازنده و زیان دیده است.

امیری‌ارجمند با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این مردم بصیر و ولایتمدار نشان دادن هیچ چیز، زمان، مکان، سرما و گرمای شدید، مشکلات اقتصادی و بیکاری و… در اراده این ملت و ایمان به انقلاب و نظام اسلامی خللی نمی‌تواند وارد کند و در این راه با کسی معامله نمی‌کنند.

وی گفت: در دهه فجر شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های فراوانی بودیم که این خدمات نظام را اثبات می‌کند و امیدواریم این خدمات افزایش پیدا کند.

امام جمعه شهرستان نور به شهادت حضرت زهرا(س) و فاطمیه اول اشاره و تأکید کرد: باید مقام حضرت فاطمه(س) را گرامی بداریم و اعمالی که موجب نارضایتی شود انجام ندهیم، مساجد، هیأت‌هاِی مذهبی نیز برنامه شایسته ایام برگزار کنند و رعایت هر دو فاطمیه شده احترام این ایام حفظ شود.

امیری‌ارجمند با بیان اینکه ما هر چه داریم از مردم داریم، خاطر نشان، کرد:  معاون وزیر عملکرد دولت را بیان کرد ولی بیشتر انتظار می‌رفت موضوعات استراتژیک و راهبردی فرهنگی، در حوزه‌های مختلف را تشریح و تبیین می‌کردند.

این مسؤول تصریح کرد: گفتمان امام در سال ۵۷، گفتمان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، مقابله با اشرافی‌گری، نه شرقی و نه غربی، نگاه به محرومان و پابرهنگان بود، امروز راهبرد نظام اسلامی و گفتمان رهبر معظم انقلاب نیز است که راه امام را دنبال می‌کنند، هر چه برای این مردم انجام دهیم کم است، تا این مردم را داریم هیچ گزینه روی میز و زیر میز معنایی ندارد.

وی یاد آور شد: سفره‌های مردم کوتاه‌تر و زحمت مردم بیشتر می‌شود، دولت زحمت می‌کشد اما چالش‌ها زیاد است یک عده مفسدین اقتصادی کار دولت را زیر سوال می‌برند، قرار است مبارزه شود، روزانه چندین هزار کانتینر قاچاق کالا داریم، چه کسی باید مبارزه کند، مگر خودکفایی گندم در دولت‌های گذشته انجام نشد چه شد این همه واردات داریم، باید با مفسدان مبارزه جدی داشت.

امام جمعه نور بیان کرد: دولت تدبیر و امید است اما عده‌ای امید را از مردم دارند می‌گیرند، بقای نظام، دینداری و مردم‌داری است، این عوامل سبب پیروزی انقلاب شد، از مردم خرج می‌کنیم ولی چیزی به آنان نمی‌دهیم، پول گاز، برق، آب اضافه می‌شود، ۱۵ هزار تومان می‌شود ۱۵۰ هزار تومان و ۴۵ هزار تومان رایانه می‌دهند که این را هم می‌خواستند قطع کنند، درآمد مردم کم شد ولی هزینه‌ها چند برابر شده است.

امیری‌ارجمند با اشاره به اینکه موشک قاره‌پیما می‌سازیم ولی نمی‌توانیم مردم را توانمند کنیم، گفت: کالا از خارج می‌آوریم و کارخانه‌ها تعطیل و کارگران را بیکار می‌کنیم، کشتی و هواپیما وارد می‌کنیم، کشی‌سازان و کارگران صنعت ما بیکار می‌شوند، دانشمندان ما در انرژی هسته‌ای، هوا و فضا، موشک و بسیاری از موارد توانمند هستند، چرا نباید از دانشمندان برای اقتصاد کشور کمک بگیریم تا مشکل مردم حل شود.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره تشکر از ترامپ اشاره کرد و افزود: این تشکر برای این است که ماهیت استکباری آمریکا را به دنیا نشان داد و کاری که باید هزینه‌زیادی می‌شد تا دنیا متوجه جنایات آمریکا شود، خودش این کار کرد و زحمت ما را کم کرد.

امام جمعه شهرستان نور در پایان گفت: تا رهبر معظم انقلاب، این خلف صالح امام(ره) و مردم بصیر را داریم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، آمریکا همان کشوری است که در سوریه، یمن، لبنان و… توان مقابله نداشت، چه رسد به ایران که اگر همه دنیا هم بیایند نمی‌توانند در مقابل ایران بایستند، راه نفوذ به ایران بسته است، اما باید به فکر مردم بود و به مردم خدمت کرد.

منبع:فارس

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو