زمان انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ -

با حضور رئیس فدراسیون دوومیدانی انجام می‌شود

وداع با پدر ورزش دوومیدانی مازندران در استادیوم شهید متقی ساری

آخرین وداع با پیر ورزش دوومیدانی مازندران فردا با حضور مسؤولان ورزش استان و شهرستان در استادیوم شهید متقی ساری برگزار می‌شود.

به گزارش سرای نور؛ سیدمحمد خاوری رئیس سابق هیأت دوومیدانی مازندران و پیشکسوت ورزش استان و کشور که در سن ۷۲ سالگی دارفانی را وداع گفت، برای آخرین بار در حضور ورزشکاران، پیشکسوتان و علاقه‌مندان به ورزش استان و شهرستان در استادیوم شهید متقی ساری وداع می‌شود.

سیدمحمد خاوری که از سال ۱۳۷۹ به مدت ۱۶ سال ریاست هیأت دوومیدانی استان را برعهده داشت، روز دوشنبه ۲۶ بهمن براثر عارضه قلبیدار فانی را وداع گفت.

مراسم وداع با پیکر این پیشکسوت دوومیدانی استان فردا چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه رأس ساعت ۱۲ از استادیوم شهید متقی که خاطرات زیادی در زمینه قهرمانی و مربیگری در استادیوم داشت، انجام خواهد شد و مراسم تشییع این مرحوم ساعت ۱۴ از حسینیه میرسر روضه به سمت آرامستان ملامجدالدین ساری برگزار می‌شود.

 مراسم تشییع سید محمد خاوری با مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، به همراه ملی‌پوشان رشته دوومیدانی کشور، استان و شهرستان، پیشکسوتان، مربیان، دیگر ورزشکاران رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو