زمان انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ -

آمادگی اکیپ‌های عملیاتی در پایتخت انرژی کشور برای مقابله با سیل

مدیرعامل منطقه ویژه پارس از آمادگی اکیپ‌های امدادی و عملیاتی در پایتخت انرژی کشور برای مقابله با سیل خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ مهدی یوسفی اظهار داشت: امروز ششمین نشست کمیته عالی مقابله با شرایط اضطراری را در منطقه برگزار کردیم و مدیران عامل شرکت‌های اصلی مستقر در منطقه از جمله مجتمع گازی پارس، شرکت نفت و گاز پارس، مدیران مرتبط در پتروشیمی‌ها و مدیران محلی مرتبط در این نشست حضور داشتند.

وی بیان کرد: در بارندگی‌های ابتدای هفته جاری با آمادگی مناسبی که ایجاد شده بود، قطعی گاز را در منطقه نداشتیم و فقط کاهش مختصری در میزان تولید گاز در منطقه وجود داشت که خیلی سریع شرایط مناسب برقرار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: میزان کاهش تولید حدود هشت درصد بود که این کاهش در شب بعد از بارندگی جبران شد و هم‌اکنون همه پالایشگاه‌ها با تمام ظرفیت در مدار هستند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان بوشهر، موج جدید بارندگی در راه است و ما برای این منظور برنامه‌ریزی کرده و اقداماتی انجام داده‌ایم و آمادگی ایجاد شده و مسیرهایی که در بارندگی‌های ابتدای هفته دچار آسیب شده بودند به صورت شبانه‌روزی اصلاح شده‌اند.

یوسفی گفت: اقدامات فوری که برای کاهش تبعات سیل‌های احتمالی برای تاسیسات نیاز بوده را انجام دادیم و الان هم همکاران ما در حال انجام کارها و اقدامات پیشگیرانه هستند و نشست‌های مدیریت بحران را نیز به صورت مستمر خواهیم داشت.

وی افزود: در شش ایستگاه در سطح منطقه ویژه پارس ۱ و ۲ ماشین‌آلات آماده به خدمت را مستقر کردیم و این ماشین‌آلات در نقاطی که احتمال خطر بیشتر است مستقر هستند و دو اکیپ هم به حوزه خارج از منطقه ویژه برای کمک به اتفاقاتی که ممکن است در مناطق شهری و روستایی بیفتد مستقر کردیم که زیر نظر فرمانداری فعالیت می‌کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو