زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ -

تیم ایران مقتدرانه فینالیست شد/ یک گام دیگر تا قهرمانی

تیم ملی کشتی ایران صبح امروز جمعه در سومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه تیم مغولستان را شکست داد و به فینال رسید.

به گزارش سرای نور؛ رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ کرمانشاه از صبح دیروز پنجشنبه در سالن امام خمینی(ره) این شهر آغاز شده و عصر امروز جمعه به پایان می رسد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران صبح امروز در سومین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف تیم مغولستان رفت و با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی رسید. بدین ترتیب تیم ایران با کسب سه پیروزی برابر تیم های ترکیه، هند و مغولستان راهی دیدار فینال شد.

رسول خادم با توجه به اینکه در جایگاه ویژه در کنار نماینده اتحادیه جهانی کشتی حضور داشت در هنگام مبارزه برخی از کشتی گیران کشورمان برابر رقبای مغول، بارها از دور با اشاره به کادر فنی مسائلی را گوشزد و در حقیقت تیم را کوچینگ می کرد. این مساله در کشتی حسن یزدانی و حریف عنوان دار مغول کاملا مشهود بود.

حسن یزدانی قهرمان المپیک که تا قبل از این دیدار بدون از دست دادن امتیاز بر رقبای خود غلبه کرده بود در تایم اول مصاف با رقیب مغول دو امتیاز از دست داد اما در تایم بعدی جبران کرد و حریف عنوان دار خود را مغلوب توان بالای بدنی و فنی خود کرد.

محمد حسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در هنگام مبارزه یداله محبی برادرزاده خود در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در کنار تشک شور و هیجان خاصی داشت.

نتایج دیدارهای رده بندی این مسابقه به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: حسن رحیمی ۷ – زانابازار زاندانبود ۶

۶۱ کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور ۴ – تولگا توموراوچیر صفر

۶۵ کیلوگرم: مهدی یگانه جعفری ۳ – باتمانگای باتچولون ۴

۷۰ کیلوگرم: حامد رشیدی ۱۰ – ماندراخان گانزوریک صفر

۷۴ کیلوگرم: پیمان یاراحمدی ۱۰ – آنخبایار باتچولون صفر

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی ۱۳ – اونوربات پوروجات ۲

۹۷ کیلوگرم: امیر محمدی(ضربه فنی) – باتزول اولزیسایخان صفر

۱۲۵ کیلوگرم: یدالله محبی ۵ – زولبو ناتساگسورن صفر

دیدارهای رده بندی و فینال جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ کرمانشاه از ساعت ۱۶ امروز جمعه آغاز می‌شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو