زمان انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ -

واکنش از روی ترس صهیونیستها به سخنان سید حسن نصرالله

یکی از وزیران رژیم صهیونیستی در واکنشی که ناشی از ترس و وحشت تل آویو از حمله ویران کننده حزب الله به تاسیسات هسته ای دیمونا است، تهدید به نابودی زیر ساخت های لبنان کرد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از پایگاه مصر ۲۴، یسرائیل کاتس وزیر حمل ونقل، جاسوسی و انرژی اتمی رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، از نابودی زیر ساخت های لبنان در صورت حمله حزب الله به راکتور هسته ای این رژیم خبر داد.

وی مدعی شد: دیگر زمانی که اسرائیل زیر ساخت های لبنان را هدف قرار نمی داد سپری شده است و اگر نصرالله عمق اسرائیل و زیر ساخت های آن را هدف قرار دهد در پاسخ، اسرائیل همه زیر ساخت های لبنان را هدف قرار خواهد داد.

این وزیر صهیونیست در ادامه و در موضع گیری که اوج هراس این رژیم از حزب الله را نشان می دهد مدعی اعمال فشار بر حزب الله و ایران شد.

شایان ذکر است روز گذشته سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: صحبت های بسیاری از اسرائیلی ها و تحلیل ها و گزارش های آنها شنیدیم و کنفرانس های متعددی برگزار شد و سخنان آنها درباره محیط استراتژیک منطقه شنیدیم. صحبت ها درباره جنگ سوم لبنان و سناریوهای این جنگ و اینکه اسرائیل چه کاری با لبنان در این جنگ خواهد کرد. تهدیدات اسرائیل علیه لبنان جدید نیستند و به نظر می رسد اسرائیلی ها سعی دارند به صورت مداوم بر مقاومت لبنان فشار آورند. این فشارها اخیرا و پس از پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آشکار شده است. حمایت های عربی از اسرائیل که درجریان جنگ ۳۳ روزه وجود داشت اکنون نیز بسیار بیشتر از قبل وجود دارد. برخی کشورهای عربی حاضرند بودجه جنگ اسرائیل علیه لبنان را تامین کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخلیه مخازن آمونیاک در حیفا گفت: اسرائیل این مواد را به هر جا منتقل کند ما آن را هدف قرار خواهیم داد. از اسرائیل می خواهیم که تنها مخازن آمونیاک را در حیفا تخلیه نکند بلکه نیروگاه هسته ای دیمونا را نیز تخریب کند زیرا ما می توانیم تهدید را به فرصت تبدیل کرده و سلاح هسته ای اسرائیل را به تهدیدی برای اسرائیل و موجودیت آن تبدیل کنیم.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو