زمان انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ -

درخواست ۵ میلیارد تومان تنخواه برای هر استان حادثه دیده

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای هر یک از ۴ استان حادثه دیده کشور درخواست ۵ میلیارد تومان تنخواه کرده ایم.

به گزارش سرای نور؛ اسماعیل نجار شنبه شب در هشتمین جلسه ستاد بحران استان فارس، گفت: وضعیت اعتبارات دولت برای همگان مشخص است اما در این میان ما نیز درخواست تنخواه ۵ میلیاردی برای هر کدام از استانهای حادثه دیده کرده ایم.

وی ادامه داد: این رقم تنها برای رفع مشکلات اولیه است و امیدواریم با پرداخت تسهیلات برای منازل شهری و روستایی نیز بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

نجار تاکید کرد: رفع مشکلات ناشی از سیل برای کشاورزان نیز از طریق بیمه قابل پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حفظ جان افراد در چنین مواقعی در اولویت تمامی کارها قرار دارد، گفت: در استان فارس بحران به خوبی مدیریت شد زیرا در زمان شکستن یک بند و چند حوزچه در جهرم اگر از قبل اطلاع رسانی نشده بود امروز شاهد یک فاجعه در منطقه بودیم.

نجار تاکید کرد: چنین بارش عظیم و جاری شدن سیل تنها یک فوتی داشته که آن هم به دلیل بی احتیاطی بوده که با موتور سیکلت قصد عبور از سیلاب را داشت.

وی ادامه داد: در ۳۱ استان کشور شاهد بارش های شدید برف و باران بودیم که تمامی دستگاه ها برای رفع مشکلات مردم به طور شبانه روز کار کردند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: دولت هم مشکل دارد و با این وضعیت اعتبارات حل شدن تمامی مشکلات ممکن نیست اما در حد توان و با استفاده از امکانات مختلف کمک خواهیم کرد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو