زمان انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ -

رفع مشکلات سیل‌زدگان استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به منظور رفع هر چه سریع‌تر مشکلات سیل‌زدگان استان بوشهر پیگیری‌های جدی داریم.

به گزارش سرای نور؛ محمود واعظی که شنبه‌شب برای بررسی وضعیت خسارات سیل به استان بوشهر سفر کرده است، اظهار داشت: تلاش داریم که وضعیت خسارت‌های وارد شده را در سریع‌ترین زمان بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: از برخی محورهای مواصلاتی استان بوشهر از جمله جاده ساحلی شیف به گناوه بازدیدی را داشتیم و یکی از اولویت‌های اساسی ما رفع مشکلات راه‌های استان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: رفع مشکلات سیل‌زدگان را به صورت ویژه در دستور کار داریم و این خسارت‌ها به صورت ویژه بررسی و رسیدگی می‌شود تا مشکلات مردم حل شود.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای بررسی و رفع مشکلات سیل‌زدگان استان بوشهر، بیان کرد: در کنار بازدیدها نشست‌هایی را نیز خواهیم داشت تا بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات بررسی کنیم.

واعظی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا راهکارهای لازم برای برگشت هر چه سریع‌تر مردم سیل‌زده به زندگی عادی ارائه شود، افزود: مشکلات سیل‌زدگان بررسی و راهکارهای لازم برای حل این مشکلات ارائه می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه برنامه حضور خود در استان بوشهر از محور مواصلاتی بوشهر به برازجان باید کرد و بر لزوم ترمیم نقاط آسیب دیده تاکید کرد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ بهمن, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو