زمان انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۵ -

متکدیان به صورت ویژه در ساری جمع آوری می شوند

معاون خدمات شهری شهردار ساری گفت: جمع آوری متکدیان در طول سال انجام می‌شود اما این مأموریت در ایام نوروز به شکل ویژه صورت می گیرد.

به گزارش سرای نور؛ سعید کلانتری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان با اشاره به پیش بینی استقرار مسافران در پارک قائم و پارک شهید زارع، افزود: از اسکان مسافران در سایر پارک‌ها خودداری می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مانور امداد و نجات را در نیمه دوم اسفندماه را در دستور کار داریم، گفت: نوروزخوانی از عمارت شهرداری تا میدان مرکز شهر برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: در ایام پایان سال، شاهد افزایش سه برابری میزان زباله هستیم و از مردم تقاضا داریم برای مواجه نشدن با این مشکل، خانه تکانی را زودتر انجام دهند.

همچنین مسئول کمیته امداد و نجات هم در سخنانی اظهار کرد: هلالا احمر شهرستان ساری در منطقه چهاردانگه و دودانگه پایگاه امداد و نجات ثابت دارد ضمن اینکه در ایام نوروز در بخش کلیجانرستاق، کانکس امداد و نجات ثابت و آمبولانس و در بخش فرح آباد کانکس امداد و نجات و آمبولانس سیار داریم.

داوودی افزود: ۱۸۰ نفر از اعضای جمعیت جوانان هلال احمر در کیاسر، مورد آموزش قرار گرفتند و نوروز امسال به عنوان راهنمایان گردشگری فعالیت می‌کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو