زمان انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۵ -

پرداخت تسهیلات به بیش از ۹۰ درصد از مددجویان بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: امسال با همکاری و همیاری مدیران عامل بانک‌ها و پیگیری‌های مسؤولان به بیش از 90 درصد از مددجویان بهزیستی مازندران تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش سرای نور؛ سیدسعید آرام امروز اظهار کرد: تأمین مسکن برای خانواده‌هایی که بیش از دو معلول در منزل دارند و فاقد مسکن هستند از اقدامات ارزشمندی است که در این دولت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۸ خانوار شهری و ۱۲۵ خانوار روستایی در ارتباط با این موضوع شناسایی شده‌اند، افزود: با هماهنگی بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، اداره‌کل مسکن و شهرسازی و خیران مسکن‌ساز اقدامات خوبی برای تأمین خانواده‌های دارای بیشتر از دو معلول در منزل و فاقد مسکن انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه پروژه‌ها در منطقه شهری به اتمام رسیده و در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: تا پایان امسال قسمت عمده‌ای از طرح‌ها انجام شده و منازل در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

این مسؤول با اعلام اینکه در روستاها بنیاد مسکن اقدامات ارزشمندی انجام داده است، بیان کرد: ۴۰ واحد مسکونی در دهه‌ فجر امسال تحویل خانوار‌ها شد و در حال حاضر از ۱۲۵ خانوار روستایی ۱۱۰ مورد و در مناطق شهری هم از ۱۳۸ خانوار  ۱۳۸ مورد انجام شده است.

آرام توانمندسازی را یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی برای جامعه هدف عنوان کرد و افزود: یکی از راه‌های توانمندسازی ایجاد زمینه اشتغال برای افراد توان‌خواه است.

وی با بیان اینکه بهزیستی مازندران در سال ۹۳ و ۹۴ رتبه نخست در بحث توانمندسازی جامعه هدف را کسب کرده است، یادآور شد: امسال هم با همکاری و همیاری مدیران عامل بانک‌ها و پیگیری‌های مسؤولان بیش از ۹۰ درصد از تسهیلات به جامعه هدف پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: انتظار می‌رود که در سال ۹۵۵ با پرداخت تسهیلات و برنامه‌هایی که در بحث حمایت بیمه‌ای افراد می‌شود بیش از ۲ هزار شغل ایجاد شود.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو