زمان انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۵ -

ابراز گلایه هنرمند پیکر تراش نوشهری از کم‌‌توجهی مسؤولان به آثار هنری‌اش

«نیما نجاتی» هنرمند پیکرتراش نوشهری که آثار او چند ماه قبل در بلوار محور اصلی نوشهر به چالوس نظر خیلی از مردم را به خود جلب کرده بود، اکنون از کم‌توجهی مسؤولان امر گلایه‌مند است.

به گزارش سرای نور؛ «نیما نجاتی» هنرمند پیکرتراش نوشهری که آثار او چند ماه قبل در بلوار محور اصلی نوشهر به چالوس نظر خیلی از مردم را به خود جلب کرده بود، اکنون از کم‌توجهی مسؤولان امر گلایه‌مند است.

این هنرمند نوشهری که علاقه وافری به این هنر دارد همواره تلاش می‌کند تا با هنر خود به تنه‌های کوچک و بزرگ بریده شده درختان جان ببخشد و اثر هنری ارزشمندی را خلق کند.

نجاتی که تنه بریده و خشک درخت در بلوار محور نوشهر به چالوس منظره ناموزون بصری را برای همگان ایجاد کرده بود را تبدیل به یک اثر هنری ارزشمند کرد و نشان داد که می‌توان چشم‌ها را شست و جور دیگری دید.

اما اکنون پس از گذشت ماه‌ها جان بخشی هنری به تنه خشکیده و رهاشده در بلوار محور نوشهر به چالوس، این اثر هنری دچار آسیب‌هایی شده و در حال از بین رفتن است و «نیما نجاتی» هنرمند پیکرتراش نوشهری خواستار توجه ویژه مسؤولان نسبت به این آثار هنری و نیز پوشاندن آن به منظور در امان ماندن از هر گونه فرسایش و فرسودگی شده است.

این هنرمند پیکرتراش همان‌طوری که به کار خود علاقه و عشق وافری می‌ورزد از علاقه‌مندی بالای خود برای خلق آثار هنری پیکرتراشی متعدد و متناسب با فضای فرهنگی و آئینی منطقه خبر داد.

وی می‌گوید این آمادگی را دارم تا مسؤولان نوشهر طرح‌های هنری خود را برای پیکرتراشی به من ارائه کنند تا با کمک و حمایت‌های آنها نسبت به خلق آثار هنری برای فضای شهری نوشهر اقدام کنم.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو