زمان انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۵ -

انحراف یک دستگاه اتوبوس در جاده هراز ۱۰ مصدوم داشت

انحراف یک دستگاه اتوبوس بامداد پنجشنبه در جاده هراز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش سرای نور؛ زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مارندران با بیان اینکه ساعت ۲ و ۱۸۸ دقیقه بامداد پنجشنبه خبر انحراف یک دستگاه اتوبوس در جاده هراز به این مرکز اطلاع رسانی شد اظهار داشت: براثر انحراف به راست اتوبوس در منطقه پارک جنگلی میرزا کوچک خان و برخورد با درختان کنار جاده درمسیر  هراز ۱۰ نفر مصدوم  و آمبولانسهای پایگاههای اورژانس آمل ۱، آمل۲ و سقرچی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مصدومین براساس اولویت نوع و شدت آسیب تریاژ و پس ازانجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

اشکپور ادامه داد: هفت مرد و سه زن در این حادثه آسیب دیدند و براساس آخرین گزارشها یک مرد ۵۷ ساله به دلیل آسیبهای متعدد به اندامها سریعا به اتاق عمل منتقل شد و در مورد سایرین مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

وی همچنین با بیان اینکه انحراف و واژگونی خودروی سانتافه در ساری دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت گفت: این حادثه ساعت ۲ و ۴۴ دقیقه بامداد پنجشنبه گزارش شد و در این حادثه که بین صفر آباد و عالیواک در جاده دریای ساری اتفاق افتاد خودروی سانتافه  در اثربرخورد با گاردریل و تیربرق واژگون شد.

وی گفت: در این حادثه یک مرد و یک زن حدودا ۳۰ ساله به دلیل شدت آسیبهای وارده در دم جان باختند و یک خانم ۳۵ ساله مصدوم شد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو