زمان انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ -

امام جمعه نور:

تخریب و تضعیف شورای نگهبان خیانت به خون شهدا است

امام جمعه نور گفت: تخریب و تضعیف شورای نگهبان خیانت به خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به تزکیه نفس اظهارکرد: کسانی که مؤمن هستند به رستگاری می‌رسند و بهشت برای متقین مهیا است و جهنم برای کسانی است که گمراه شدند.
وی گفت: بزرگترین بیماری روح غفلت است و پیامدهای دنیوی و اخروی غفلت، بسیار سخت است و کسی که خدا را فراموش کند، همنشین شیطان می شود و قلبش می میرد، البته مراد از مرگ قلب مرگ مادی نیست بلکه روح و جان انسان است.
امام جمعه نور با اشاره به روز رستاخیز بیان کرد: روز قیامت فرزند صالح جز صدقات جاریه است و آنچه رنگ خدایی داشته باشد ماندگار است.
خطیب جمعه شهرستان نور با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: حضرت زینب عقیله بنی هاشم (س) که در مکتب علی (ع) و فاطمه زهرا (س) درس خواند، کوهی از استقامت بود که سبب روشنگری واقعه کربلا شد.
حجت الاسلام امیری ارجمند اظهارکرد: تخریب و تضعیف شورای نگهبان خیانت به خون شهدا است زیرا شورای نگهبان یکی از نهادهایی است که امام (ره) آن را بنیان نهاده است و اگر کسی به شورای نگهبان خدشه وارد کند با دشمنان ایران اسلامی و نظام هم‌صدا شده است زیرا دشمنان انقلاب اسلامی، ولایت و نهادهای زیر مجموعه ولایت را نشانه رفتند تا با تضعیف آن، به انقلاب خدشه وارد کنند و این یکی از مصادیق نفوذ دشمن است.
وی تصریح کرد: رأی و نظر شورای نگهبان وحی منزل نیست، اما فقها و کسانی که در شورای نگهبان هستند، کوله باری از تقوا، معنویت، علم و اجتهاد را با هم دارند و برای دنیا، آخرت خود را نمی فروشند و برای حفظ انقلاب تلاش می کنند.
امام جمعه شهرستان نور به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارکنان نیروی هوایی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار بر شرکت همگانی درانتخابات و انتخاب افراد اصلح تاکید کرد و افزود: ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب و دوقطبی کردن کشور، خیانت است.
خطیب جمعه نور در پایان گفت: تهدید حمله عربستان به سوریه، جنگ روانی بیش نیست و در صورت عملی کردن آن، سبب نابودی عربستان خواهد شد.۲۰۱۶۰۲۱۲_۱۲۵۴۴۱ ۲۰۱۶۰۲۱۲_۱۲۵۵۳۹۲۰۱۶۰۲۱۲_۱۲۵۶۰۶۲۰۱۶۰۲۱۲_۱۲۵۵۴۵

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو