زمان انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۵ -

همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور برگزار شد

رییس دبیرخانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانش آموختگان خارج از کشور از حضور فارغ التحصیلان ایرانی بیش از ۴۰ کشور خارجی در چهارمین همایش دانش آموختگان خارج از کشور خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ حجت الاسلام سید محمد مرتضوی صبح امروز درچهارمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور که صبح امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: در این همایش فارغ التحصیلان ایرانی بیش از ۴۰۰ کشور دنیا حضور دارند.

وی ادامه داد:مهمترین هدف این همایش وحدت روحی عالمان و دانشمندان است و جامعه فرهیخته در سایه وحدت روح جمعی کسب می شود.

رییس دبیرخانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانش آموختگان افزود: این همایش بیش از دوماه زمان را به خود اختصاص داده است و ۵ کارگروه در پنج رشته در این مدت تلاش کردند که امیدواریم نتیجه خوبی داشته باشد.

در ادامه مسعود حکیم جوادی دبیر چهارمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور گفت: این همایش به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانش آموختگان خارج از کشور و همکاری ۹ تشکل از فارغ التحصیلان خارج کشور و ۴ کارگروه علوم پایه،علوم انسانی،فنی مهندسی و پزشکی و پیراپزشکی تشکیل شد.

وی ادامه داد:هر دو هفته بیش از ۵۰ نفر در کارگروه ها جمع شده و فعالیت خود را آغاز کردند که حاصل این جلسات همایش امروز است.

حکیم جوادی تاکیدی کرد: در این مدت تشکل ها غیر از اینکه همایش را صحیح و با کیفیت برگزار کنند به مسایل دیگر نپرداختند در این مدت حتی یک مورد بحث سیاسی مطرح نشد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو