زمان انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ -

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد :اعزام ۱۸ هزار دانش‌آموز مازندرانی به اردوی راهیان نور/کسب رتبه سوم نانو کشور

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 18 هزار دانش‌آموز مازندرانی طی دو سال گذشته به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش سرای نور؛سیدعلی قاسمی  در جمع نمازگزاران نماز جمعه نور در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار کرد: ما از حسین(ع) و قیام آن حضرت درس گرفتیم، حسین(ع) گر چه آن روز تنها به شهادت رسید، اما امروز مسلمانان و آزادیخواهان جهان درس استقامت در برابر استکبار جهانی به درستی آموختند و عمل می‌کنند.

وی افزود: امام حسین(ع) فرمود:«اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید»، ولی می‌بینید که امروز نیز مدعیان اسلام دروغین با همدستی استکبار زنان و کودکان را زیر شکنجه می‌گیرند و آنان را کشته و شهید می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، با اشاره به نقش معلمان و دانش آموزان در پیروزی انقلاب، تصریح کرد: تاریخ انقلاب نشان داد، تا زمانی که معلمان دست از کار نکشیدند و دانش‌آموزان به خیابان‌ها نیامدند، انقلاب فراگیر نشد، امروز هم همان دانش‌آموزان و معلمان تا پای جان ایستاده و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

این مسئول به اقدامات آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: در فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانش‌آموزی مازندران بالاتر از دیگر استان‌ها ایستاده، در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور هم در رتبه بالا قرار داریم.

قاسمی به افزایش اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: در زمان دولت تدبیر و امید، حدود سه برابر دولت قبل دانش‌آموزان را به راهیان نور اعزام کردیم و با اعزام ۱۸ هزار دانش‌آموز، رتبه‌های برتر را داریم.

وی از استقرار دبیرخانه فن‌آوری نانو در شهرستان نور اشاره و کرد: استان  مازندران رتبه سوم  مسابقات کشوری فناوری نانو را کسب کرد و در کنکور رتبه زیر ۱۰ را از همین شهرستان داشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی برای توسعه و گسترش فرهنگ مقاومت و حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی تحت فرمان رهبری از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره پای کار است.

وی در پایان گفت: مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان مازندران و کشور به عنوان سربازان امام و گوش به فرمان ایشان هستند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی نماز جمعه شهرستان نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو