زمان انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۵ -

مردم شهرستان نور، یکشنبه از دو شهید گمنام استقبال می کنند

دو شهید گمنام صبح یکشنبه مورد استقبال مردم و مسئولان شهرستان نور قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ در ایام  شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم استان مازندران و همچنین  شهرستان  نور میزبان شهدای گمنام خواهند بود.
حسین محمودی، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد : دو شهید گمنام صبح  یکشنبه  از روبروی فرمانداری نور مورد استقبال مردم و مسئولان  قرار می گیرند و پس از انتقال  به محل فرماندهی سپاه ناحیه  نور ، مراسم میثاق مردم با آرمانهای شهدا ، داخل نمازخانه سپاه  برگزار می گردد.
وی در ادامه از برگزاری مراسمات فرهنگی وداع با دو شهید گمنام در سطح شهرستان  نور خبر داد و افزود : عصر یکشنبه  مردم ایزدشهر در مسجد هاشمی این شهر میزبان  شهدا می شوند و  مراسم وداع  با دو آلاله گمنام  برگزار می گردد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت : صبح روز دوشنبه ۹ اسفند مراسم میثاق دانش آموزان  با  شهدا  در محل  فرماندهی سپاه ناحیه  نور و پس  از آن به  طور همزمان در دو دانشگاه علامه محدث نوری و موسسه اموزش عالی مازیار نور مراسم وداع دانشجویان  با شهدا  برگزار می شود.
این مسئول تصریح کرد : عصر دوشنبه  مردم  شهیدپرور چمستان  در مسجد جامع چمستان و پس از  آن در مسجد جامع  شهر نور با  آرمانهای شهدا تجدید بیعت  نموده و با آنان وداع می کنند.
محمودی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۰ اسفند ،طی مراسم باشکوهی، دو شهید گمنام از میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدا بر دستان مردم انقلابی  و شهیدپرور این  شهرستان  تشییع  و پس  از اقامه نماز بر پیکر مطهرشان در گلزار شهدا ، جهت تدفین به  دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور  منتقل می گردند.

زمان انتشار: ۷ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو