زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۵ -

نیروهای مسلح ایران غافلگیر نمی‌شوند

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به آمادگی‌هایی که در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح وجود دارد، نیروهای مسلح در هیچ شرایطی غافلگیر نمی‌شوند.

به گزارش سرای نور ؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه پنجمین سالگرد شهید احمد سوداگر و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ارتش وظیفه خود می‌داند تا در هر شرایط در کنار ملت باشد، اظهار داشت: ارتش در شرایط جنگ وظیفه دارد از مرزها حراست و پاسداری کند و در شرایط بحران‌های طبیعی نیز متناسب با تصمیمات شورای تامین استان‌ها برای کمک رسانی به مردم وارد عمل خواهد شد.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به آمادگی‌هایی که در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح وجود دارد، نیروهای مسلح در هیچ شرایطی غافلگیر نمی‌شوند و اگر تهدیدی بخواهد خودنمایی کند قطعاً تهدید کننده از کرده خود پشیمان خواهد شد.

وی در ادامه برگزاری رزمایش‌ها را متناسب با رصد تهدیدها و ایجاد ظرفیت های دفاعی متناسب با آنها دانست و بیان کرد: ما یک روند در خصوص رزمایش ها داشتیم که از نیروی زمینی آغاز شد و پس از آن نیروی هوایی و پدافند هوایی رزمایش‌های خود را برگزار کردند و هم اکنون نیز رزمایش نیروی دریایی در سواحل مکران و تا مدار ۱۰ درجه و اقیانوس هند در حال برگزاری است.

امیر سرتیپ پوردستان با اشاره به اینکه ما تکنیک ها و تاکتیک هایمان را متناسب با تهدیدها در رزمایش‌ها به اجرا در خواهیم آورد، گفت: هدف از برگزاری این رزمایش‌ها هشدار به کسانی است که خیال خام تجاوز به ایران را دارند. همچنین در این رزمایشها، آمادگی یکان‌ها و تجهیزات جدیدی که از صنعت دفاعی گرفته ایم را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو