زمان انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۵ -

دستگیری گرداننده کانال‌های تلگرامی نامتعارف در آمل

رئیس پلیس فتای مازندران از شناسایی و دستگیری یکی از گردانندگان کانال‌های غیر اخلاقی و نامتعارف در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

به گزارش سرای نور؛ سرهنگ حسن محمد نژاد اظهار داشت: در پی انتشار مطالب، تصاویر و درج نرم افزارها و اپلیکیشن های مروج فساد و فحشاء در فضای مجازی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی‌های همه جانبه و رصد اطلاعاتی برروی این کانال موفق شدند، گرداننده این کانال را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ محمدنژاد، خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به انتشار تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و جذب تعداد زیادی عضو از چندین کانال تلگرامی با استفاده از تبلیغ فروش نرم افزارهای غیر اخلاقی اعتراف کرد.

محمدنژاد همچنین اظهار داشت: متهم که این روش را راهی برای منبع درآمد خود قرار داده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتای مازندران در پایان هشدار داد: هرگز در شبکه‌های اجتماعی بر روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنید، زیرا ممکن است که فایل آلوده به بدافزار از این طریق به سیستم شما انتقال پیدا کرده و آن را آلوده کند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو