زمان انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۵ -

همزمان با ایام فاطمیه صورت می گیرد؛

تشییع پیکر شهدای گمنام در ۱۰ نقطه تهران

همزمان با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) پیکرهای ۱۷ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در ۱۰ نقطه تهران تشییع و تدفین خواهد شد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، مراسم تشییع و تدفین پیکر ۱۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با عزاداری ایام فاطمیه در ۱۰۰ نقطه از شهر تهران برگزار می شود.

این پیکرهای پاک و نورانی مطهر روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ۹، ۱۱ و ۱۲ اسفندماه ۹۵ در تهران تشییع و تدفین خواهند شد.

اطلاعات تشییع این شهدا والامقام هشت سال دفاع مقدس به این شرح است:

دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس امروز دوشنبه ۹ اسفند ماه میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام ۱۸ ساله است که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده است.

شهرک مهرآباد( منطقه ۹ تهران) روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی ۲۴ ساله در عملیات والفجر۴ و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده و شهید دیگر ۲۶ ساله در عملیات ایذایی والفجر۸ و در جزیره ام‌الرصاص است.

دانشگاه آزاد اسلامی دماوند روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه میزبان دو شهید گمنام است که یکی ۲۲ ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده و شهید دیگر ۱۹ ساله است که در عملیات والفجر ۸ و در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

صنایع حدید ودجا روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است.

بوستان امید(منطقه ۱۵) در روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی ۲۵ ساله در عملیات محرم و در منطقه شرهانی به شهادت رسیده و دیگری ۱۶ ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله شهید شده است.

بوستان ۲۲ بهمن(منطقه ۱۹ تهران) در روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان دو شهید گمنام است که یکی ۱۸ ساله در عملیات ایذایی والفجر۸ و در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده و شهید دیگر ۱۸ساله در عملیلات والفجر۴ و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده است.

دانشگاه جامع امام حسین(ع) روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی ۱۵ ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده و دیگری ۲۴ ساله در عملیات ایذایی والفجر۸ و در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده است.

حوزه علمیه معیر(منطقه ۱۲تهران) روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۷ ساله است که در عملیات والفجر۴ و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده است.

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی ۲۷ ساله در عملیات ایذایی والفجر۸ در جزیره ام‌الرصاص به شادت رسیده و دیگری ۲۴ ساله در عملیات کربلای ۴ و در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده است.

پادگان توحید قرچک (لشکر عملیاتی خاتم الابنیاء) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام ۱۷ ساله است که در عملیات کربلای ۴ و در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به شهادت رسیده است.

منبع:مهر

کلیدواژه ها: ,,,,, ,
زمان انتشار: ۹ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو