زمان انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ -

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور خبر داد :

مرحله دوم طرح ملی خادم از ۱۰ اسفند در شهرستان نور آغاز شد

ایلانی از آغاز مرحله دوم طرح ملی خادم از 10 اسفند در شهرستان نور خبر داد

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور در ارائه گزارشی به خبرنگار ما اظهار کرد: طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) به شکل گام به گام در کل استان با هدف آماده سازی خانواده ها در برابر مخاطرات است و جلب مشارکت خانواده در حوادث در حال پیاده سازی است.
وی افزود : یکی از مهمترین سیاستها و فعالیتهای اصلی جمعیت هلال احمر آموزش همگانی است به این معنا که مخاطب آموزش ها ، جامعه است و آموزش باید به آحاد جامعه منتقل شود.

 

 

محمد ایلانی گفت: این طرح توسط تسهیل گران برای آموزش و ارزیابی خانواده در برابر مخاطرات و حوادث طبیعی و غیرطبیعی  انجام می پذیرد.
این مسئول در ادامه  نصریح کرد: خانواده ها توسط مربیان امداد و کمک های اولیه که با حضورشان به درب منازل به صورت چهره به چهره آموزش های لازم را برای هر خانواده در ۱۲ مرحله در طول سال انجام میدهند، فرا خواهند گرفت.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور گفت: در صورتیکه خانواده ها تمایل به همکاری  جهت شرکت در این طرح را دارند به جمعیت هلال احمر شهرستان نور مراجعه کنند تا به صورت رایگان آموزش کمک های اولیه را فرا گیرند.

 

 

ایلانی خاطرنشان کرد : جامعه هدف در اولویت اول ۵۰۰ خانوار در روستای عباسا بود که مرحله اول در تاریخ ۲ اسفند ۹۵ به پایان رسیده است و مرحله دوم از تاریخ ۱۰ اسفند ۹۵ روز سه شنبه آغاز شد و در حال حاضرحدود ۲۵۰ خانوار در مرحله دوم آموزش دیده اند

شعار ملی طرح خادم :
ما خدمت را پیش مردم می بریم
هر خانواده ایرانی یک امدادگر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو