زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ -

راز موفقیت‌های اخیر استقلال و علیرضا منصوریان

استقلال تهران در ادامه روند رو به جلویش یک پیروزی با ارزش دیگر به دست آورد و این بار نماینده کشور عربستان بود که مغلوب آبی پوشان شد.

به گزارش سرای نور؛ از روزی که علیرضا منصوریان تعارف و رودربایستی با خودش و دیگران را کنار گذاشت و تیمش را آنطور که درست می‌دانست و تشخیص داد راهبری کرد، استقلال از این رو به آن رو شد و موفقیت‌های زیادی را پشت سر هم به دست آورد. تا جایی که خیلی‌ها این تیم را بهترین تیم و یا لااقل یکی از بهترین تیم های حال حاضر کشور می‌دانند.

شاید این سئوال برای خیلی از اهالی فوتبال پیش آمده باشد که آبی پوشان را چه شد که یکباره تغییری ۱۸۰ درجه ای در عملکردشان پیش آمد. مگر می‌شود یک تیم به یکباره تا این میزان دچار تحول شود.

در این مدت در احوالات داخلی تیم استقلال تغییرات زیادی روی داد. اما یکی از عمده ترین تغییراتی که استقلال در نیم فصل دوم شامل آن شد، این بود که در تیم استقلال هفته هاست راهیابی به ترکیب ثابت بسیار سخت شده و بازیکنان از کوچک و بزرگ همه می‌دانند برای حضور در ترکیب، تنها یک شرط است و آن هم آمادگی در تمرینات می‌باشد.

در واقع هفته هاست که تضمین حضور در میدان با هر شرایطی در تیم استقلال از بین رفته است و به قول معروف در این تیم «حق به حق دار» می رسد. قطعا یکی از رموز موفقیت استقلالی‌ها در هفته‌های اخیر پیشه کردن همین سیاست است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو