زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ -

مرگ هزار نفردر تصادفات دی‌ماه/حوادث رانندگی جان ۱۳هزارنفر را گرفت

در حوادث رانندگی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۳ هزار و ۸۲۶ نفر جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۴ هزار و ۱۴۷ نفر بود، ۲.۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، بر اساس آمارهای موجود در حوادث رانندگی ده ماهه امسال ۱۰ هزار و ۸۲۵ مرد و سه هزار و یک زن جان باخته اند.

در این مدت همچنین استان های فارس با هزار و ۲۸۲، خراسان رضوی با ۹۹۵ و تهران با ۹۸۷ فوتی بیشترین و استان های ایلام با ۱۱۱، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۴۲ و خراسان جنوبی با ۱۷۵ کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.

افزایش مصدومان حوادث رانندگی

در ۱۰ ماهه امسال آمار مصدومان حوادث رانندگی با رشد ۷.۷ درصدی مواجه بود، این آمار از ۲۶۷ هزار و ۳۴۰ مصدوم در ده ماهه سال گذشته به ۲۸۷ هزار و ۸۵۶ مصدوم در ده ماهه امسال رسید. از کل مصدومان حوادث رانندگی که درده ماهه امسال به پزشکی قانونی مراجعه کردند ۲۰۶ هزار و ۷۱۷ نفر مرد و ۸۱ هزار و ۱۳۹ نفر زن بودند.

مرگ بیش از هزار نفر در تصادفات دی ماه

در دی ماه امسال هزار و ۷۷ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۲.۶ درصدی مواجه بود،‌ از تلفات تصادفات در این ماه ۸۶۷ نفر مرد و ۲۱۰ نفر زن بودند.

در این ماه ۲۳ هزار و ۹۵۲ مصدوم حوادث رانندگی نیز به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که نسبت به سال قبل با رشد ۱.۸ درصدی مواجه بود.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو