زمان انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ -

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران

ساختمان اداری فنی برق چمستان،با اعتبار ۶۰۰۰ میلیون ریال افتتاح شد

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: ساختمان برق چمستان به مساحت زیر بنای 356 متر مربع اعتبار 6000 میلیون ریال از منابع داخلی شرکت توزیع برق غرب مازندران در مدت یک‌سال افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

به گزارش سرای نور؛ ساختمان برق چمستان به مساحت زیر بنای ۳۵۶ متر مربع و طراحی دو طبقه با محوطه سازی  ۴۶۰ متر مربع و اعتبار ۶۰۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی شرکت توزیع برق غرب مازندران در مدت یک‌سال افتتاح و به بهره برداری رسید.
مصطفی سالار در مراسم افتتاح ساختمان اداری توزیع برق چمستان با تبریک دهه فجر اظهارکرد: شرکت توزیع برق غرب مازندران در ۸ شهرستان و ۱۱ بخش از محمود آباد تا رامسر۵۲۵ هزار و ۸۰۰ مشترک دارد.
شهرستان نور با ۴ بخش (نور،رویان،چمستان،بلده)، ۸۵ هزار مشترک را به خود اختصاص داده است که ۴۶ درصد مشترکان شهری و ۵۴ درصد روستایی هستند.
وی تصریح کرد : طول کل شبکه، فشار متوسط ۲۰ کیلوولت این شرکت، ۴ هزار و ۴۵ کیلومتر است که سهم شهرستان نور ۷۷۴ کیلو متر است و همچنین طول شبکه فشار ضعیف آن، ۶ هزار و ۴۱۹ کیلومتر در غرب مازندران است که یک هزار و ۷۷ کیلومتر آن به شهرستان نور اختصاص دارد.
مدیر شرکت توزیع برق غرب مازندران تعداد پست های برق را ۱۱ هزار و ۵۸۲ پست اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۲۲ پست در شهرستان نور می باشد.

 

 

این مسئول بیان کرد : از مجموع ۸۵ هزار مشترک در شهرستان نور در بخش چمستان با یک شهر و ۹۵ روستا ۲۶ هزار مشترک را به خود اختصاص داده است.

همچنین طول شبکه ۲۰ کیلو ولت در چمستان ۱۳۸ کیلومتر،  فشار ضعیف آن ۱۶۶ کیلومتر و تعداد پست ها ۴۲۴ کیلومتر می باشد.
مصطفی سالار با اشاره به افتتاح ۱۰۴ پروژه دهه فجر به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در غرب مازندران، مبلغ پروژه های در دست اقدام را ۲۲ میلیار تومان اعلام کرد.
در پایان مدیر عامل شرکت برق غرب مازندران از فرماندار نور ، فیاضی نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت ، پیمان کار این ساختمان، همکاران،بخشدار، شهردار و شورای شهر چمستان، تشکر کرد.
در ادامه مراسم، دکتر فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با مثبت ارزیابی کردن اقدامات شرکت توزیع برق غرب مازندران، از تلاش ها و اقدامات ارزنده مهندس سالار مدیر عامل شرکت و همکاران امور توزیع برق نور و اداره برق چمستان در جهت رفع مشکلات برقی مردم به ویژه در سیل اخیر بلده، تشکر و قدردانی کرد.
فرماندار شهرستان نور نیز به عنوان دیگر سخنران مراسم، افتتاح این ساختمان را باعث شیرین شدن کام مردم منطقه برشمرد و از پیگیری و تلاش و سختکوشی مدیرعامل و همکاران شرکت توزیع برق غرب مازندران صمیمانه تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد با حمایت های دولت و تلاش و همت مسوولان و مردم منطقه شاهد رشد و بالندگی این منطقه باشیم.

 

DSC00255sss4444

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ بهمن, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو