زمان انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ -

ارائه گواهی عدم سوءپیشینه در زمان ثبت‌نام الزامی است

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه امنیت، سلامت و اجرای قانون وظیفه وزارت کشور در انتخابات پیش‌رو است، گفت: در زمان ثبت‌نام از داوطلبان، ارائه گواهی عدم سوءپیشینه ضروری است.

به گزارش سرای نور؛ علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات در آئین افتتاحیه ستاد انتخابات کشور گفت: از امروز با حضور این جمع، بحث استقرار در ستاد انتخابات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی برگزاری انتخابات در ۳۵ سال گذشته را اعمال حق حاکمیت ملت بر سرنوشت خود تفسیر کرد و گفت: قوانین انتخاباتی در قانون اساسی آمده و ما به عنوان جزئی از اجرای انتخابات، باید مردم را پایه اصلی انتخابات قلمداد کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: آنچه که در بیست و نهم اردیبهشت ماه تجلی پیدا خواهد کرد، حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهد بود.

احمدی، تأمین امنیت، سلامت و همچنین اجرای قانون را وظیفه وزارت کشور دانست و گفت: علاوه بر این سه وظیفه، وزارت کشور باید تسهیل‌ساز حضور مردم باشد.

وی همچنین خطاب به کسانی که در امر انتخابات فعالیت می‌کنند، گفت: از کسانی که در انتخابات نقش‌آفرین هستند، خواهش می‌کنیم که اخلاق و فرهنگ دینی را در جامعه رواج دهند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آغاز ثبت‌نام انتخابات شوراها در ۳۰ اسفند ماه، گفت: ارائه گواهی عدم سوءپیشینه در زمان ثبت‌نام توسط داوطلبین ضرورت دارد و هماهنگی‌های لازم را با نیروی انتظامی و  قوه قضائیه در این زمینه انجام داده‌ایم.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو