زمان انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ -

۱۸ اسفند آغاز ثبت نام در انتخابات خانه‌ مطبوعات

نهمین جلسه ستاد برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه‌های مطبوعات برگزار و در آن ۱۸ اسفند، روز آغاز اعلام نامزدی در این انتخابات تعیین شد.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این جلسه ضمن اعلام جدول زمان بندی نهایی انتخابات، آخرین آمار از روند ثبت نام اعضا برای انتخابات الکترونیکی اعلام شد.

بر این اساس، تا سیزدهم اسفند، ۴ هزار و ۳۱۷ نفر وارد سامانه خانه مطبوعات شده اند و ۲۴۴۱ نفر نیز با تکمیل مدارک، کد پیگیری دریافت نموده و در حال بررسی تایید عضویت توسط خانه‌های مطبوعات و ادارات ارشاد هر استان هستند.

طبق آمار سامانه خانه مطبوعات، استان‌های «فارس، خراسان رضوی، قزوین، کرمان و البرز» بیشترین آمار ثبت نام اعضا را به خود اختصاص داده اند.

جدول زمان بندی انتخابات الکترونیکی خانه‌های مطبوعات نیز به شرح زیر منتشر شد:

اعضای خانه‌های مطبوعات سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir  نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام نمایند. کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده اند نیز می‌توانند با ثبت نام در این سامانه الکترونیک نسبت به ارایه درخواست عضویت خویش اقدام نمایند. همچنین جهت سهولت کار و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه‌های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ پاسخگوی سئوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.

یادآوری می‌شود، ثبت نام در این سامانه جهت شرکت در انتخابات هیات مدیره خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور که به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، الزامی است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۵ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو