زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ -

رقابت ایران و ژاپن در فینال زودرس مسابقات فوتبال ساحلی آسیا

به گزارش سرای نور؛  ایران، ژاپن، امارات و لبنان چهار تیم برتر مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی باهاما هستند که فردا جمعه در چارچوب مرحله نیمه نهایی این رقابت ها دیدارهای خود را دنبال می کنند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه اول مرحله مقدماتی در هر چهار دیدار خود به برتری دست یافت تا صعودی قاطعانه به مرحله نیمه نهایی داشته باشد. این تیم پس از پیروزی ۱۴ بر صفر مقابل مالزی، موفق شد افغانستان را در دومین دیدار با نتیجه ۷ بر یک شکست داد. سومین دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین برگزار شد و طی آن تیم کشورمان به برتری ۱۰ بر صفر دست یافت. ساحلی بازان فوتبال ایران در آخرین دیدار مقدماتی هم ۵ بر ۲ بحرین را شکست دادند.

بدین ترتیب شاگردان محمدحسین میرشمسی با مجموع ۱۲ امتیاز از چهار پیروزی خود، بدون باخت و با تفاضل گل ۳۲+ به عنوان تیم اول گروه اول از مرحله مقدماتی صعود کردند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. آنها در این مرحله و برای صعود به فینال فردا جمعه به مصاف ژاپن می روند.

ژاپنی ها در آخرین دیدار مقدماتی خود برابر امارات شکست خوردند با این حال به عنوان تیم دوم گروه سوم صعود کردند و حریف ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی شدند. اگرچه ژاپنی ها در مرحله مقدماتی یک بازی کمتر از ایران برگزار کردند و شکست را هم در کارنامه خود ثبت کردند اما تفاضل گل ۲۲+ آنها نشان از آمادگی شان دارد و اینکه رقابت ژاپن و ایران در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی، فینال زودرس مسابقات خواهد بود.

دیدار تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و ژاپن در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ساعت ۱۲ (به وقت ایران) روز جمعه برگزار می شود. طبق برنامه در این دیدار بازیکنان تیم ملی ایران با لباس سفید و بازیکنان تیم ملی ژاپن با لباس آبی رو در روی هم قرار می گیرند.

پیش از دیدار تیم های ایران و ژاپن، دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی برگزار می شود و طی آن دو تیم امارات و لبنان به مصاف هم می روند.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها: ,, ,
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو