زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ -

بدهی های گذشته کمر ما را شکسته/ زمانی نمی تواند خودش را کنترل کند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بدهی هایی که از گذشته برای باشگاه مانده کمر تیم ما را شکسته است. تا به حال پنج میلیارد از بدهی ها را پرداخت کرده ام.

به گزارش سرای نور؛ سیدرضا افتخاری بعد از جلسه با بازیکنان استقلال در این مورد گفت: جلسه‌ خوبی داشتیم و بازیکنان تک تک صحبت‌هایشان را مطرح کردند و آقای رحمتی به عنوان کاپیتان تیم به نمایندگی از همه صحبت‌هایی را مطرح کرد. ما تلاش می‌کنیم تا شنبه بخشی از پول بازیکنان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: واقعا باید فکری به حال پرسپولیس و استقلال بشود. بدهی‌های گذشته کمر باشگاه را شکسته است. از وقتی که من آمده‌ام ۵ میلیارد از بدهی تیم را پرداخت کردم. منتظر مجمع هستیم تا گزارش مشکلات مالی را به وزیر بدهم. ما الان برای وضعیت خودمان مشکلی نداریم، مشکل ما مربوط به بدهی‌های ماست.

افتخاری ادامه داد: دو میلیارد بدهی بازیکنان خارجی را دادم که می شد این پول را به بازیکنان خودمان بدهیم. رابطه من با بازیکنان استقلال برادرانه است. به آنها گفتم آرامش خود را حفظ کنند چراکه با هم می‌توانیم از مشکلات رد شویم. الان مشکل ما هیات مدیره نیست ما دنبال یک راهکار برای مشکلات مالی هستیم.

وی در مورد اتفاقات و حواشی اخیر هیات مدیره استقلال نیز گفت: به بازیکنانم گفتم که توجهی به این حرف‌ها نداشته باشند. این یک بحث خانوادگی است. در آخرین جلسه با آقای سلطانی‌فر ایشان تاکید کردند که هیات مدیره مصاحبه نکنند و فقط من پاسخگوی رسانه‌ها باشم.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: آقای زمانی این مساله را رعایت نکرد و کار به اینجا کشید. من هم دوست نداشتم کار به اینجا بکشد ولی مجبورم به این مساله ورود کنم و با آقای وزیر یا خود زمانی صحبت کنم تا مصاحبه نکند. با مصاحبه مشکلی حل نخواهد شد بلکه به مشکلات اضافه هم می‌شود. من به بازیکنان گفتم که شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلتان هستم. به آنها گفتم که از آنها جدا نیستم و آنها هم گفتند که ما باید حرفمان را به گوش مسئولان برسانیم و معتقد بودند که حالا صدایشان شنیده شده است.

افتخاری افزود: ما یک بازی مهم با نماینده ازبکستان داریم که در تهران برگزار می‌شود. سعی‌مان بر حل مشکلات تا پیش از این دیدار است، دیداری که سه امتیازش خیلی مهم است. وقتی وزیر می‌گوید هیچ‌کس به جز من حق مصاحبه ندارد و آقای زمانی صحبت می‌کنند تخطی از دستور وزیر است. در اینجا او باید به وزیر پاسخ دهد. مطمئنم خود آقای سلطانی‌فر به این قضیه ورود می‌کند.

وی در مورد قرارداد رحمتی و خسرو حیدری نیز گفت: بعضی از بازیکنان قراردادشان آپشن دارد. این دو بازیکن با آپشن‌هایشان ۶۰ درصد دریافتی داشته‌اند. بدون آپشن همان ۴۰ درصد مطرح شده را گرفته‌اند. من نمی‌خواهم به این قضیه ورود کنم چون باشگاه یک تعهد داده و باید انجامش دهد. چند وقت پیش یک بازیکن به من زنگ زد و گفت که گرفتاری دارد به او گفتم لازم نیست بگویی گرفتارم ما باید تعهدمان نسبت به تو را انجام دهیم. باشگاه یا نباید قراردادی ببندد و اگر هم بست باید رویش بایستد.

افتخاری در مورد اظهارات جدید زمانی نیز گفت: این بحث‌ها باید جمع شود. ما با یک تیم خارجی بازی داریم. این بحث‌ها باید در خانواده و جلسه هیات مدیره مطرح شود وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. نمی‌شود از دعوای داخل خانه شما همه عالم خبردار شوند. من با زمانی صحبت می‌کنم تا مصاحبه نکند البته شاید او وقتی میکروفن می‌بیند نمی‌تواند خودش را کنترل کند (باخنده). مشکل فعلی ما بحث مالی بازیکنان است که باید حل شود. این مساله حل شود سایر مسائل حل خواهد شد. من در این رابطه اخیر هم با وزیر ورزش صحبت می‌کنم تا او تصمیم بگیرد.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها: ,, ,
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو