زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ -

داوری راضی کننده نبود/ می توانستیم یک امتیاز از پرسپولیس بگیریم

مربی استقلال خوزستان با بیان اینکه یک پنالتی به سود آبی های اهواز گرفته نشد، گفت: داوری راضی کننده نبود و هر دو تیم از عملکرد حیدری ناراضی بودند.

به گزارش سرای نور؛  سیروس نعمتی نژاد پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری و در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم اما متاسفانه داوری راضی کننده نبود و بیژن حیدری با ما مهربان نبود.

وی تاکید کرد: از همه بازیکنانم راضی هستم زیرا بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و حتی می توانستیم بازنده دیدار نباشیم و به یک امتیاز دست پیدا کنیم.

نعمتی نژاد در خصوص قضاوت بیژن حیدری و اعتراض بازیکنان استقلال خوزستان گفت: تیمی که یک گل عقب می افتد طبیعی است که کمی معترض باشد بازیکنان ما هم با توجه به اینکه یک گل عقب بودند و می‌خواستند هر چه سریعتر بازی در جریان بیفتد تا بتوانند گل خورده را جبران کنند، در بعضی صحنه ها به داور اعتراض می کردند که به نظر من کار آنها طبیعی بود.

مربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا حواشی چند روز اخیر تاثیر منفی بر روی بازیکنان شما گذاشته بود، یا خیر؟، گفت: طبیعی است وقتی تمرکز نداشته باشی دچار استرس خواهی شد و شرایط خوبی نخواهی داشت. البته بازیکنان ما جوان بودند و بی تجربگی آنها باعث شد تا پرسپولیس در نیمه اول حاکم زمین باشد اما در نیمه دوم با صحبت هایی که کردیم توانستیم بر بازی مسلط شده و حتی چند موقعیت گل هم داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی استقلال خوزستان حل شده است یا خیر؟، گفت: بگذارید با شما شفاف صحبت کنم. ما در شرایط بد مالی هستیم و حتی نمی خواستیم برای این بازی به تهران بیاییم، اما با وساطت برخی دوستان مبلغ یک میلیارد تومان به تیم تزریق شد و ما آن را بین بازیکنان تقسیم کردیم و حتی چند بازیکن جوان را بین دو تا سه میلیون به آنها پرداخت کردیم تا به تهران بیایند و بتوانیم بازی کنیم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در استقلال خوزستان نباشیم تا در هفته های پایانی نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

منبع:مهر

کلیدواژه ها: , ,
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو