زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ -

روزهای سختی پیش رو داریم/ تا فیفا ورود کند اوضاع همین است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حل مشکل مالیاتی اش گفت: این مشکل هنوز حل نشده و همه چیز روی هواست.

به گزارش سرای نور؛ سیدجلال حسینی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر استقلال خوزستان با اشاره به این بازی گفت: تمام بازی های آینده برای ما سخت است حریف ما نتایج خوبی در مسابقات آسیایی گرفته و آنها عملکرد خوبی برابر ما داشتند، اما خدا را شکر که بازیکنان ما بازی را کنترل کردند و به ۳ امتیاز رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال خوزستانی ها به داور اعتراض می کردند و داور نیز همه سوت ها را به نفع استقلال خوزستان می گرفت حتی پنالتی صددرصد روی وحید امیری گرفته نشد.

حسینی در مورد حل مشکل مالیاتی اش گفت: همه مالیات و بدهی روی هوا است و هنوز حل نشده است و واقعا نمی دانم که چه چیزی قرار است پیش بیاید. این موضوع به عهده باشگاه ها است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط نفت افزود: واقعا هیج‌کس نمی داند که چه اتفاقی قرار است بیافتد و تا فیفا ورود نکند، اوضاع همین است هیچ کس نمی تواند جلوی این تیم و فعالیت آن را بگیرد. در این میان تنها یک شاهد وجود داشت که او هم غیب شده است.

حسینی درباره اختلافش با مهدی رحمتی، گفت: به خاطر فوتبال با هم قهر نمی‌کنیم البته هنوز با رحمتی صحبت نکرده‌ام اما بعد از دربی گفتم که او مقصر است و به خاطر خوشحالی که مقابل من کرد ناراحت هستم.

وی در مورد اتحادیه بازیکنان تصریح کرد: چند سال پیش مهدی مهدوی کیا در این باره صحبت هایی انجام داد و متاسفانه همه باشگاه ها با هم نیستیم و تیمی که پول بگیرد دیگر پا پیش نمی گذارد. من خودم نفر اول هستم و کاپیتان های تیم ها بیایند و تصمیم بگیرند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها: ,,, ,
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو