زمان انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ -

آغاز جشن نیکوکاری در سراسر کشور/تاکنون ۴۵میلیارد جمع‌آوری شده است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام آغاز جشن نیکوکاری در سراسر کشور گفا: در همین قالب در دی‌ماه تاکنون ۴۵ میلیارد از سوی خیران جمع آوری شده است.

ه گزارش سرای نور؛  علی‌محمد ذوالفقاری افزود: مراسم جشن نیکو کاری امسال در ۲۹۰۰ پایگاه ثابت، ۱۲۳۴ پایگاه سیار، ۴۳۰۰۰ پایگاه در مدارس کشور و ۴۹۰۰ پایگاه در مساجد برگزار شده است و ۶۷۰۰ پایگاه در شهرستانها هم در برگزاری جشن نیکوکاری فعال اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با شاره به تعدا پایگاههای فعال در تهران افزود: ۴۲۸۸ پایگاه در تهران فعالند و این جشن ها از امروز با زنگ نیکو کاری در مدارس آغاز شده و فردا در میادین اصلی شهر ادامه می یابد و جمعه هم در ۴۴۴ پایگاه حاضر در مصلی های سراسر کشور برگزار می شود.

مددجویان کمیته امداد مطابق سنوات گذشته کمک های جاری و مستمری های خودشان را دریافت می کنند و خوشبختانه همیشه ۳ ماهه چهارم سال پر برکت تر بوده است و امیدواریم امسال هم از محل کمک خیرین به مددجویان بتوانیم به آنها خدمت رسانی کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به تحت پوشش بودن ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار گفت: هر یک از خانوارهای تحت پوشش نیازهای متفاوتی دارند که باید با توجه با داشته ها و کمک های خیرین به آنها پاسخ داده شود و علاوه بر این نیازهایی مانند: مسکن نیمه کاره، هزینه های درمان و تامین جهیزیه از قبل ثبت شده است.

علی‌محمد ذوالفقاری با اشاره به روش های مختلف مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری گفت: برای ایتام یک شناسه ای تعریف شده است و خیرین با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ها می توانند به این ایتام کمک کنند و #۸۸۷۷* برای کمک به مددجویان از طریق تلفن همراه که برای استان های مختلف کدهای خاص استان در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با شاره به ثبت اطلاعات خیرین در کمیته امداد گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیون مشترک داریم که اطلاعات و رقم کمک های آنها به مددجویان در کمیته امداد ثبت شده است و در کشور ۸ میلیون خانوار صندوق صدقات دارند همچنین ۱ میلیون خانوار حامی ایتام هستند و اطلاعات همه خیرین ثبت شده است.

ذوالفقاری با اشاره به مبلغ کمک خیرین در سال گذشته گفت: پارسال در جشن نیکوکاری حدود ۷۵ میلیارد تومان جمع آوری شد و امسال هم جمع آوری کمک های خیرین از ابتدای دی ماه آغاز شد و تاکنون ۴۵ میلیارد تومان جمع آوری شده است

 

منبع:مهر

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها: , ,
زمان انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو