زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ -

تاکسیرانی با شرکتی کانادایی وارد مذاکره شد

سازمان تاکسیرانی پس از کشمکش‌های فراوان با تاکسی‌های آنلاین سرانجام به این نتیجه رسید که باید سیستم‌های سنتی‌اش را تغییر و شیوه‌های مدرن را در حمل و نقل شهری پیاده‌سازی کند.

به گزارش سرای نور؛ نکته‌ قابل تامل این است که سازمان تاکسیرانی تهران ترجیح داده است با شرکتی کانادایی همکاری کند و اطلاعات کاربران خود و شهروندان ایرانی را به خارج از ایران منتقل کند.

کارپینو، شرکت خصوصی‌ای که طرف قرارداد با سازمان تاکسیرانی تهران است، متعلق به شرکت کانادایی BlancLink است. BlancLink شرکت مادر کانادایی است که یکی از حوزه‌های فعالیت آن خدمات حمل‌ونقل است. BlancRide  در کانادا، Nesko  در ونزوئلا و حالا کارپینو در ایران، از شرکت‌های زیر مجموعه‌ این شرکت کانادایی است که دفتر مرکزی آن در تورنتو قرار دارد.

شنیده‌ها حاکی از این است که تمامی امور فنی مربوط به نرم‌افزار کارپینو در شرکت کانادایی بلنک لینک انجام شده و سازمان تاکسیرانی تهران ترجیح داده با یک شرکت کانادایی همکاری کند.

نکته‌ عجیب این است که یکی از مهم‌ترین انتقادات همیشگی سازمان تاکسیرانی تهران به آژانس‌های آنلاین این بود که مدیران آن‌ها از خارج از ایران برگشته‌اند و یا سرمایه‌گذاری خارجی در آن‌ها صورت گرفته است اما حالا خود این سازمان همکاری با یک شرکت کانادایی را به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی ترجیح داده است.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها: ,, ,
زمان انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو