زمان انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ -

اتفاقات اخیر روی عملکرد فنی استقلال اثر گذاشته است

هافبک پیشین استقلال گفت: اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داده بود روی عملکرد استقلال تاثیر منفی گذاشت و اجازه نداد این تیم نمایش همیشگی را داشته باشد.

به گزارش سرای نور؛  بیژن طاهری در مورد دیدار استقلال برابر سایپا ضمن بیان این مطلب افزود: بازی خوبی را در نیمه اول شاهد نبودیم خصوصا از استقلال که کمی سردرگم بود و همانند بازیهای قبلش هماهنگی لازم را نداشت.

وی گفت: فکر می کنم فشارهای روحی و روانی که در این چند روز روی این تیم بود و تمرین نکردن آنها دلیل اصلی این اتفاق بود اما آنها توانستند در نیمه دوم بهتر از نیمه اول باشند و در پایان هم به پیروزی برسند.

وی در خصوص سایپای تهران نیز ادامه داد: نارنجی پوشان عملکرد قابل قبولی داشتند و حتی توانستند به یک گل هم دست پیدا کنند اما عطش بازیکنان استقلال و هوادارانشان برای رسیدن به گل زیاد بود و توانستند در لحظات پایانی از ضربه سر زیبای پادوانی به پیروزی رسیده و بازی را دو بر یک به پایان برسانند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص تجلیل از پیشکسوتان در هفته های اخیر گفت: بسیار این کار پسندیده است و من خوشحالم که چنین اتفاقی در فوتبال ما در حال شکل گیری است و امیدوارم  این روند همچنان ادامه داشته باشد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو