زمان انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد

اعزام ۴۰۰ نفر از شهرستان نور به مناطق جنوب و جنوب غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: 400 نفراز اقشار مختلف مردم شهرستان نور برای بازدید از مناطق جنگی جنوب و جنوب غرب کشور اعزام شدند.

حسین محمودی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت اظهارکرد: ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره ی عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست پیدا کند.

وی گفت: این مفاهیم اثر گذار و حرکت آفرین می‌توانند فضای یک جامعه را به صورت گسترده تحت تأثیر قرار دهند و والاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور افزود: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و یکی از راه‌های ادای دین، شناساندن همه جانبه آن‌ها به نسل‌هایی است که شهدا و مسیری که آن‌ها در آن ممارست داشتند را به خوبی درک نکردند.

 

 

این مسئول بازدید از سرزمین نور و مناطق جنگی را برای انتقال رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و شهادت طلبی به نسل آینده بسیار تأثیرگذار نام برد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت آثار و برکات عظیمی دارد که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه ما را در بر می‌گیرد زیرا ایثار و شهادت یکی از غنی ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی است که جلوه‌های اعجاب انگیز آن در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار شد و شگرفت‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های از خودگذشتگی انسان‌ها در آن تبلور پیدا کرد.

 

 

محمودی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: دفاع مقدس یکی از ثروت‌های فرهنگی و ارزشمند کشور است و همه باید تلاش کنیم این ثروت فرهنگی را ارج نهاده و از این ذخایر معنوی و فرهنگی بیشتر بهره ببریم.

 

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب راهیان نور را عاملی برای جلوگیری از فراموش شدن ارزش‌ها دانست و این ثروت معنوی و استمرار این حرکت را سبب تقویت روحیه و اعتقاد در مجاهدت در راه دین و افزایش انگیزه به انقلاب نام برد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهارکرد: باید در مقابل استکبار وحکومت‌های زورگو اعتقاد به ایستادگی داشته باشیم و اگر این ایستادگی تداوم پیدا کند بر دشمن هم غلبه می‌کنیم.

 
این مسئول در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهارکرد: راه زنده نگه داشتن این ایستادگی راهیان نور است و باید با بیان حوادث دوران دفاع مقدس، سختی‌ها و لذت‌های آن از راه‌های مختلف، این دوران را ارج بنهیم.
محمودی از ستاد شهرستان نور، فرماندار، بخشداران، شهرداران و همه کسانی که این حرکت معنوی را در شهرستان حمایت و پشتیبانی کردند، قدردانی کرد.

 

 

وی تصریح کرد: ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان نور با ۸ دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب و جنوب غرب اعزام شدند و در اعزام دانشجویی نیز ۳ دستگاه اتوبوس از دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی نور، دانشگاه غیر انتفاعی علامه محدث نوری و مازیارشهرستان نور عازم سرزمین نور در جنوب کشور شدند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در پایان افزود: کاروان راهیان نور از مناطق عملیات فتح المبین، والفجر۸، اروند کنار، دهلاویه، شلمچه، طلاییه، هویزه، خرمشهر و… به مدت ۵ روز بازدید می‌کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اسفند, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو