زمان انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ -

پتانسیل بالای کردستان در ورزش/امکانات به اندازه نیازها نیست

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش در استان کردستان پتانسیل های بالایی دارد و باید از همه این ظرفیت ها به خوبی بهره برداری شود.

به گزارش سرای نور؛   سید احسن علوی شامگاه جمعه در مراسم انتخاب بهترین های ورزش استان از نگاه هفته نامه خبر ورزشی که مجتمع امام خمینی شهر سنندج برگزار شد، گفت: از صبح امروز در جلسات مختلف با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بوده ایم و زمانی که فهمیدم مراسم ورزشی برگزار می شود با تمام خستگی های موجود خود را به این جلسه رساندم.

وی افزود: در استان کردستان در تمام حوزه ها به ویژه ورزش، کشاورزی و غیره پتانسیل ها و توانمندی های بالایی مشاهده می شود و انتخاب بهترین از میان آنها باعث ایجاد رقابتی مثبت میان افراد می شود.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با بیان اینکه آسیب های اجتماعی فراوان است، اظهار داشت: کردستان یک استان مرزی و تهدید های فراوانی این استان را تهدید می کند اما با وجود چنین پتانسیل ها و فعالیت هایی که صورت گرفته است استان ما اندکی نمودار رشد را طی کرده اما باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

علوی گفت: آمار ها خطرناک هستند و اینجا جای گفتن آنها نیست اما نباید نا امید شویم بلکه باید نگران باشیم تا با راه حل هایی این مشکلات رفع شود.

وی افزود: یکی از مهمترین های آسیب های اجتماعی موجود در جامعه فضای مجازی است که مانند تیغ دو لبه عمل می کند و با آن می شود سلامت خود و جامعه را حفظ کرد هم می توان با آن دچار قتل شد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران اظهار داشت: امروزه در جامعه آسیب های وجود ندارد که ممکن است در آینده به آسیب مبدل شوند که باید با ورزش، مطالعه کردن و افزایش نشاط در جامعه مانع از تبدیل شدن آنان به آسیب شد.

علوی با بیان اینکه هدایت کاروان ورزشی در استان کردستان مدیریت خاص خود را می طلبد و باید هدایت شوند، گفت: ورزش در استان کردستان پتانسیل های بالایی دارد اما نسبت به این پتانسیل ها امکانات بسیار کم است اما وجود چنین ورزشکارانی در استان خود جای افتخار دارد.

وی افزود: شهدای ما بی توقع نشان افتخار را دریافت کردند و ورزشکاران ما نیز همانگونه بی ادعا نشان افتخار را دریافت کرده و از جان خود برای استان و کشور خود مایه گذاشته اند.

این مراسم به همت هفته نامه خبر وزشی در کردستان و مسئولین استان و شهر سنندج برگزار شد و همه ورزشکارن انتخابی با رای مردم انتخاب شده بودند.

گفتنی است، جمشید خیرآبادی بهترین مربی مرد سال، روناک ذولفقاری بهترین مربی زن سال، میلاد سیار برترین ورزشکار مرد سال استان و شیلان تخت فیروزه نیز برترین ورزشکار در بخش بانوان شدند.

همچنین کاوان قطبی محبوب ترین ورزشکار، دیلان حیدری پدیده ورزش استان و هیات پهلوانی و زورخانه ای به عنوان هیات برتر استان انتخاب شد.

در پایان به هرکدام از افراد انتخابی لوح و تندیسی از طرف هفته نامه خبر ورزشی داده شد و سید احسن علوی نیز به هر کدام از افراد انتخابی مبلغ ۲۰۰ هزار تومان هدیه داد.

 

منبع:مهر

کلیدواژه ها: ,,, ,
زمان انتشار: ۲۱ اسفند, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو